استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی

تیم استقلال از هفته ششم لیگ برتر به مصاف هوادار خواهد رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال در حالی این هفته به مصاف تیم هوادار خواهد رفت که در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب چهار پیروزی و یک شکست شده است و با کسب ۱۲ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده است آن ها برای تداوم و ادامه صدرنشینی خود نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند.

آبی پوشان برای نخستین بار با هدایت جواد نکونام در حالی از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه آزادی بهره می برند که امیدوار هستند تا همانند دو بازی گذشته خود مقابل ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان در آزادی که با نتیجه یک برصفر موفق به پیروزی شدند این بازی را هم با برد پشت سر بگذارند.

ناگفته نماند استقلال آخرین بازی خود در لیگ را با حضور هوادارانش با نتیجه پر گل ۷ بر یک مقابل تراکتور تبریز به پیروزی رسید و اکنون بعد از ۱۲۱ روز دوباره با حضور هوادارانش به میدان خواهد رفت.

استقلالی ها تاکنون چهار بار مقابل تیم هوادار قرار گرفتند که موفق شدند همه آن ها را با پیروزی پشت سر بگذارند و در فصل گذشته سنگین ترین شکست آن ها را در لیگ برتر رقم بزنند و با نتیجه شش بر یک به پیروزی برسند و حالا این فرصت را دارند تا با پیروزی در این بازی آمار ۱۰۰ درصدی پیروزی خود را برابر آن هاحفظ کنند.

بر خلاف شرایط جدولی و آمار تقابل های گذشته دو تیم استقلال روز سختی را در آزادی تجربه خواهد کرد چون تیم هوادار از کادرفنی و بازیکنان سابق استقلالی‌ در ترکیب خود بهره می برد که هر کدام انگیزه خاصی برای اثبات توانایی های خود و رویایی با تیم سابقشان دارند که همین کار را سخت خواهد کرد و نشان می دهد که از بازی در چنین جو و شرایطی به خوبی آگاه هستند و از تجربه قابلی برخوردار خواهند بود.

جواد نکونام و محمود فکری تاکنون سه بار در قامت سرمربی گری مقابل هم گرفتند که سهم جواد نکونام دو پیروزی و محمود فکری یک پیروزی بوده است.

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11616

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها