واکنش تراکتور به شایعه داغ کسر امتیاز

مدیر حقوقی تراکتور به شایعه کسر امتیاز از این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش دبل استار،سعید محمدپور درمورد مباحث مطرح شده مبنی بر کسر امتیاز یا جریمه باشگاه تراکتور به دلیل تخلف از قوانین سقف قرارداد، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین اطلاعی ندارم و هیچ موردی هم به ما ابلاغ نشده است. هیچکس نسبت به قراردادهای ما ایرادی نگرفته است. اگر پرونده حقوقی باشد که من باید در جریان قرار بگیرم اما این اتفاق رخ نداده است.

وی اضافه کرد: هوشنگ نصیرزاده در تنظیم قراردادها و مراعات قوانین نقل و انتقالات دقت زیادی داشته و بعید است تخلفی از تراکتور گزارش شود.

مدیر حقوقی تراکتور درخصوص شایعه جریمه ۲۵ میلیاردی این باشگاه، توضیح داد: چگونه برای پرونده‌ای که وجود ندارد، حکم داده و جریمه تعیین کرده‌اند؟ قطعا این مسائل مطرح شده نیز شایعه است. اگر از موضوعی ایجابی نگاه کنیم، ایرادی در قراردادهای تراکتور ندیده‌ام‌‌ و اگر ابهامی هم وجود داشته باشد، به راحتی می‌توان آن را رفع کرد.

محمدپور تصریح کرد: اگر چیزی به ما هم ابلاغ کنند تا بدانیم جریان چیست، حتما پاسخ مقتضی می‌دهیم تا رفع شود اما تاکنون حتی شفاهی نیز نخواسته‌اند یک مورد را رفع ابهام کنیم چه برسد به اینکه پرونده به کمیته انضباطی برود. مقدمه ارجاع پرونده به کمیته این است که کارگروه نظارت بر قراردادها از ما سوالی مطرح کند و بگوید فلان قرارداد مشکلی دارد تا ما هم جواب بدهیم‌. در نهایت گزینه آخر ارجاع پرونده به کمیته انضباطی است. مطرح شدن این شایعه را شیطنت می‌دانم و اگر موردی باشد اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها