مروری بر هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان تنها ایرانی برنده هفته چهارم لیگ قهرمانان

در پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف یکی از نماینده های ایران قطعی شد.

به گزارش دبل استار، لیگ قهرمانان آسیا هفته چهارم خود را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵و۱۶ آبان برگزار کرد.اولین بازی دور برگشت که تکرار بازهای روز آخر دور رفت بود تکلیف تیم‌ها را در گروه های مختلف تا حدودی مشخص کرد و ما در این گزارش به مرور هفته چهارم این رقابت‌ها خواهیم پرداخت.

گروه A
در گروه اول از هفته چهارم دو دیدار برگزار شد که آخال ترکمنستان و پاختاکور ازبکستان به نتیجه مساوی ۱بر۱ رسیدند که دور رفت پاختاکور با نتیجه ۳بر۰ آخال را از پیش رو برداشته بود. در دیگر دیدار الفیحا و العین امارات به مصاف هم رفتند که العین با نتیجه ۳بر۲ به برتری رسید. در هفته پنجم الفیحا با آخال و العین با پاختاکور به مصاف هم می روند. در جدول این گروه العین امارات با ۱۲ امتیاز صعود خود را قطعی کرده و تیم‌های پاختاکور، آخال و الفیحا در رده های دوم تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند و ۳ تیم شانس صعود به عنوان تیم دوم را دارند.

گروه B
در گروه دوم دو بازی برگزار شد که نسف قارشی و الشارجه امارات به تساوی ۱بر۱ رسیدند که دیدار دور رفت این دو تیم را الشارجه امارات با یک گل به پیروزی رسیده بود. در دیگر دیدار این گروه الفیصلی با دو گل السد قطر را برد که دیدار رفت را السد با ۶ گل بسود خود پایان برده بود. در هفته پنجم الشارجه میزبان السد قطر و نسف قارشی از الفیصلی اردن پذیرایی می کند.در جدول این گروه شارجه امارات و نسف قارشی با ۸و۷ امتیاز اول و دوم هستند و السد و الفیصلی با ۴و۳ امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند و نکته مهم این است که ۴ تیم این گروه احتمال صعود را دارند.

گروه C
دیدارهای گروه سوم این رقابت‌ها روز دوشنبه در ایران و عراق برگزار و نتایج عجیبی بدست آمد. در اولین بازی این گروه نیروی هوایی عراق با ۲گل تیم پرقدرت الاتحاد عربستان را برد که در دور رفت الاتحاد با یک گل نیروی هوایی را برده بود. در دیگر دیدار این گروه که در استادیوم آزادی برگزار شد، سپاهان با ۹ گل آلمالیق ازبکستان را برد تا به صعود امیدوار باشد. هفته پنجم نیروی هوایی میزبان سپاهان خواهد بود که سپاهان برای صعود به بردن نیروی هوایی نیاز دارد و در دیگر دیدار آلمالیق از الاتحاد پذیرایی خواهد کرد.
در جدول الاتحاد با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و سپاهان و نیروی هوایی هر دو ۷ امتیاز دارند و آلمالیق بدون امتیاز از هم اکنون اولین حذف شده این گروه می باشد.

گروه D
هفته چهارم در گروه چهارم برای نساجی مازندران خیلی حساس بود که با بردن در این بازی می توانست امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد. در اولین بازی مومبای سیتی هند در خانه با ۲گل مغلوب الهلال عربستان شد و نساجی هم در خانه خود با نتیجه ۳بر۱ به نوبهار ازبکستان واگذار کرد تا دو تیم مومبای سیتی و نساجی عملا از این بازیها حذف شوند. در هفته پنجم نوبهار میزبان الهال و نساجی میزبان مومبای سیتی خواهد بود. در جدول الهلال و نوبهار ۱۰ امتیازی هستند و برای تیم نخست می جنگند و نساجی با ۳ در رده سوم و مومبای سیتی بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

گروه E
در گروه پنجم این هفته لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار برگزار شد که پرسپولیس در خانه استقلال تاجیکستان به تساوی ۱بر۱ رسید و النصر در امارات مهمان الدحیل بود که در نهایت این بازی با نتیجه ۳بر۲ بسود النصر پایان رسید. الدحیل در دور رفت با نتیجه ۴بر۳ مغلوب النصر شده بود و استقلال تاجیکستان هم با دو گل به پرسپولیس در آزادی باخته بود.در هفته پنجم پرسپولیس به مصاف النصر در عربستان می رود و الدحیل هم میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود.در جدول النصر با۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس با ۷ امتیاز دوم است. استقلال تاجیکستان و الدحیل با ۲و۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
به هرحال هفته چهارم با حذف نساجی و مومبای سیتی در گروه چهارم رقم خورد و سپاهان هم بعد از برد پرگل باید بتواند یک دیدار جذاب نیروی هوایی را برای صعود ببرد.پرسپولیس هم بنظر برای صعود باید با النصر در عربستان امتیاز بگیرد تا بتواند بعنوان تیم دوم صعود کند.دیدارهای هفته پنجم در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۶و۷ آذرماه برگزار می‌شود.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12059

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها