آتش بس!/ این تیم آرامش می‌خواهد

آرامش همچنان بزرگترین حلقه مفقوده امور باشگاه بزرگ استقلال است.

به گزارش دبل استار، چند سالی است که تغییرات مدیریتی استقلال به یک اپیدمی تبدیل شده تا این باشگاه رکورد تغییر سه مدیر در یک فصل را به نام خود ثبت کرده و تنها حاصل این تغییرات، کوچ چندین و چند باره سرمربیان در پایان فصل باشد.

در آخرین تغییرات مدیریتی علی خطیر جانشین حجت کریمی شد، آن هم در شرایطی که تنور نقل و انتقالات تابستانه داغ بود و تیم‌ها به دنبال جذب گزینه‌های دلخواه بودند. استقلال با کریمی فرصت‌های بسیاری را از دست داد و انتظار می‌رفت مدیر تازه وارد دست کم با چند تمدید و خرید مورد نیاز نکونام، پرونده نقل و انتقالات استقلال را ببندد.

این انتظار اما تا حد زیادی بیهوده به شمار رفت چرا که خطیر نه تنها در نقل و انتقالات موفق عمل نکرد بلکه روزه سکوت در پیش گرفت و بر آتش نارضایتی کادرفنی و هواداران افزود تا اختلاف و شکاف میان مدیریت و نکونام را با گذر زمان بیشتر و بیشتر کند. این اختلاف تا حدی پیش رفت که جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در مورد شرایط استقلال با کنایه عبارت «همه چیز عالی است» را به کار برد که البته در مدت زمان این کنفرانس باز هم جملات کنایه آمیز دیگری از سرمربی استقلال سر زد.

آمار و نتایج استقلال در فصول اخیر نشان می‌دهد که هر گاه مدیریت و کادرفنی در پیشبرد اهداف این باشگاه با یکدیگر همسو بوده‌اند، این تیم به شرایط مطلوب‌تری دست یافته و شمار مشکلات به طور فاحشی تقلیل پیدا کرده است.

آخرین مرتبه‌ای که این همسویی نفراتِ درون و بیرون زمین استقلال شکل گرفت، به قهرمانی بدون شکست منجر شد.

حال با شرایط فعلی استقلال و این کشمکش و لجاجتی که میان خطیر و نکونام وجو دارد اگر ادامه‌ پیدا کند ممکن است به رفتن یکی از این دو نفر ختم شود که البته این خوش‌بینانه ترین فرضیه خواهد بود و ضرر اصلی این اتفاق را استقلال متحمل می‌شود.

از روی کار آمدن علی خطیر چند ماه می‌گذرد و در حال حاضر با اتمام هفته چهارم، لیگ به حالت تعطیل در آمده و روزهای فیفادی رو می‌گذرانیم که بهترین فرصت است برای حل برخی مشکلات است. مشکلاتی که تاثیر مستقیمی بر بازی استقلالِ درون زمین دارد.

در کسری از ثانیه فیفادی هم تمام می‌شود و انتظاری که هواداران در شرایط کنونی از مجموعه استقلال دارند ایجاد صلح و “آتش بس” میان خطیر و نکونام است. همان صلحی که اگر میان فتح‌الله‌زاده و ساپینتو برقرار می‌شد شاید استقلال یک جام را از آن خود کرده بود.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10488

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها