داغ هواداران با درخشش قایدی تازه شد

مهدی قایدی با پیراهن باشگاه اماراتی حسابی درخشید.

به گزارش دبل استار، مهدی قایدی سه فصل پیش با یک قراردادی که مدیرعامل وقت استقلال آن را از بهترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران می دانست، او را به تیم شباب الاهلی امارات به فروش رساند.

قایدی در آن فصل زیاد در ترکیب شباب الاهلی نتوانست خود را ثابت کند و در نهایت در آخر فصل، سرمربی شباب الاهلی آن را کنار گذاشت و قایدی در آخرین روزهای نقل‌وانتقالاتی و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو با قرارداد قرضی به استقلال پیوست.

قایدی ابتدا به صورت تعویضی و یک نیمه در ترکیب استقلال به میدان می رفت و در نهایت و در حالی که در اوج آمادگی بدنی و فنی بود به ترکیب اصلی بازگشت و در کنار محبی زوج دست نیافتنی استقلال ساپینتو شدند که بر روی هم رفته بر روی ۶۰ درصد گل های استقلال تاثیرگذار بودند.

قایدی در حالی که دوست داشت در استقلال بماند و در صورتی که به عنوان یک بازیکن قرضی به استقلال پیوسته بود، باز هم اگر مدیریت وقت استقلال پیوسته با مدیران شباب الاهلی نامه نگاری می کرد و در پرداخت ها بدقولی نمی کردند، او به راحتی در استقلال می ماند.

این فرضیه در مورد بازیکنان استقلال همیشه صدق می‌کند که هر بازیکنی که در استقلال بدرخشد، بدون تردید با هر نحوی شده او را از باشگاه فراری می دهند تا هواداران استقلال هر فصل بزرگترین حسرتشان از دست دادن ستاره های تیم شان در پایان فصل نقل‌وانتقالاتی بوده است.

مهدی قایدی در حالی که مشخص بود که مدیران استقلال نه دوست دارند او را نگه دارند و نه توانایی انجام آن کار را دارند، با خداحافظی از استقلال به الاتحاد کلبا در امارات پیوست و شاگرد فرهاد مجیدی در آن تیم شد.

قایدی در اولین بازی فصل لیگ ادنوک امارات با یک پاس گل و یک گل دیدنی که با یک چیپ بسیار دیدنی آن را به ثمر رساند، یکی از بهترین بازیکنان این هفته اتحاد کلبا و شاید لیگ امارات در هفته اول شود.

درخشش قایدی بدون تردید در هر بازی داغ هواداران استقلال و خشم آنان را از مدیران وقت باشگاه بیشتر می کند و این برای اولین و آخرین فصل نیست که هواداران باید بعد از درخشش یک بازیکن، فصل بعد او را در اختیار تیمی دیگر ببینند که برای آن تیم با حرکات پا به توپش دلبری می کند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9997

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها