تعریف جدیدی از «حرفه‌ای» بودن؛

حمله به جای دفاع

اتفاق شب گذشته در بازی پرسپولیس و گل گهر باعث شد افراد زیادی به آن واکنش نشان دهند.

به گزارش دبل استار، در جریان بازی شب گذشته پرسپولیس و گل‌گهر از هفته هفتم لیگ برتر، صحنه عجیبی رقم خورد و در حالی که توپ بازیکنان گل‌گهر از دروازه پرسپولیس عبور کرده بود اما داور آن را گل اعلام نکرد تا یکی از جنجالی ترین صحنه‌های داوری هفته هفتم لیگ همین گل دیده نشده سیرجانی ها باشد.

در رابطه با توپ شاگردان اوزونیدیس که بیرانوند از درون دروازه آن را بیرون کشید آنقدر تصویر از زوایای مختلف بیرون آمد که می‌توان با قاطعیت از سالم بودن این گل نوشت. توپی که حتی امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس به درستی به آن اشاره کرد و گفت که این ضربه از خط دروازه عبور کرده بود.

اتفاق شب گذشته باعث شد افراد زیادی به آن واکنش نشان دهند و هر کدام به نوعی نسبت به آن معترض شوند و حتی محمد نوازی مربی استقلال در صفحه مجازی خود با انتشار تصویری از صحنه گل، با بکار بردن جمله «هفت امتیاز مُفت بری» واکنش نشان داد.

حال امروز مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود واکنش عجیبی داشت و درست زمانی که اکثر کارشناسان داوری گل گل‌گهر را سالم اعلام کرده بودند اما اشرف معتقد بود که نه تنها این گل صحیح نبوده بلکه یک پنالتی بر روی محمد عمری اعلام نشده است و در ادامه هم به باشگاه استقلال با بکار بردن جمله” سر سوزن حرفه‌ای باشید” حمله کرد که طرح این بحث در نوع خود جالب بود.

کاش یک نفر برای همیشه تعریف درستی از عبارت حرفه‌ای بودن داشته باشد تا معیار آن برای تمامی تیم‌ها یکسان باشد.

جمله‌ای که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در متن خود استفاده کرده بود این است که “اینجا لیگ محلات نیست” و همین باعث می‌شود اشتباهات فاحش و مکرر داوری بیش از پیش قابل توجیه نباشد اما اینکه اهالی این باشگاه چشم بر تمامی اتفاقاتی که مدام در حال رخ دادن است می‌بندند و از آن سو بهترین دفاع را در حمله به دیگران می‌بینند، باورپذیر نیست.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها