شمس آذر خود را آماده تاریخی ترین میزبانیش میکند

آذر خود را مهیای تاریخی‌ترین میزبانی‌اش می‌کند و البته امیدوار است به طلسم نتیجه نگرفتن در خانه نیز پایان دهد

به گزارش دبل استار،قزوینی‌ها بعد از سال‌های صاحب نماینده‌ای در سطح اول فوتبال ایران شده‌اند و شمس آذر بعد از قهرمانی در لیگ آزادگان توانسته در لیگ برتر حضور یابد و علیرغم شرایطی که در ابتدای فصل به واسطه کسر امتیاز داشت، اکنون با نتایج درخشان خود توجهات را جلب کرده است.

آنها این هفته یکی از تاریخی‌ترین میزبانی‌های خود را در پیش دارند و امیدوارند بتوانند شرایط مناسبی را در مسیر حضور استقلال در قزوین پشت سر بگذارند.

شهاب زندی، مدیرعامل جوان شمس آذر که به واسطه شناخت کافی از فوتبال به دلیل اینکه خودش نیز بازیکن حرفه‌ای بوده، طی این فصل بیشتر توجهش را متوجه زیرساخت‌های باشگاه داشته است. اتفاقی که باعث شده بود در روزهایی که بیشتر تیم‌های لیگ برتری با مشکل زمین تمرینی و بازی مواجه هستند، آنها قادر به میزبانی از جدال پیکان و پرسپولیس نیز باشند و کادرفنی و بازیکنان این دو تیم نیز از کیفیت چمن و زیرساخت‌های استادیوم سردار آزادگان نیز ابراز رضایت داشته باشند. شمس آذر به عنوان کم هزینه‌ترین تیم این فصل در بحث قرارداد و سقف بودجه، بخش عمده‌ای از بودجه خود را صرف چمن و زیرساخت استادیوم سردار آزادگان داشته و بر این اساس آنها از این حیث شرایط مناسبی را دنبال می‌کنند و انتظار می‌رود با توجه به کیفیت چمن این استادیوم، بازی دو تیم (شمس آذر – استقلال) در این هفته هیجان انگیز و با کیفیت فنی مناسبی همراه باشد.

سعید دقیقی در این فصل تیم‌های مدعی مثل مس رفسنجان، تراکتور و فولاد را در خانه این حریفان شکست داده و اکنون هواداران این تیم امیدوارند اولین امتیاز لیگ برتری خانگی خود را کسب کنند و باید دید شمس آذری‌ها مقابل استقلال موفق به انجام این ماموریت خواهند شد یا خیر.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11903

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها