نکونام و شاگردان در فکر آبی کردن زاینده رود!

استقلال و سپاهان در یکی از مهمترین دیدار های هفته سوم لیگ برتر ساعت ۸:۰۰ در ورزشگاه زاینده رود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال و سپاهان در یکی از مهمترین دیدار های هفته سوم لیگ برتر ساعت ۸:۰۰ در ورزشگاه زاینده رود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی برای هر دوتیم جنبه حیثیتی دارد تا به هواداران خود نشان دهند از بالاترین کیفیت و سبک بازی در فصل جدید لیگ بر خوردار هستند..
استقلال در فکر فرار از هتریک شدن!

استقلال در فصل گذشته دو مرتبه مقابل سپاهان صف آرایی که که در هر دو مرتبه مغلوب شاگردان خوزه مورایس شد و به اصطلاح فوتبالی ها در فصل قبل دبل شد، حالا جواد نکونام در این فکر است تا با اندیشیدن تدابیر ویژه مانع از شکست سوم استقلال مقابل سپاهان شود و از نقش جهان دست پر برگردد.

تمرینات استقلال تحت محافظت های ویژه!

استقلال فردا در حالی به مصاف سپاهان می رود که تمامی تمرینات این تیم در هفته اخیر تحت نظارت ویژه جواد نکونام و دستیارانش بوده و هیچ عکس یا فیلمی از تمرینات این تیم منتشر نشده است تا اینطور برداشت شود که نکونام برنامه فوق‌العاده ایی برای بازی با سپاهان در نظر گرفته است.

جنگ با شرایط ناهمسان!

استقلال که قبل از این بازی در شرایط نامطلوب مدیریتی به سر می برد و در جذب بازیکن خارجی و جذب اسپانسر مناسب ناکام بوده است باید در مقابل تیمی بازی کند که مدیریت این تیم تمام مهره های دلخواه سرمربی را جذب کرده و از لحاظ مالی و روانی این تیم را در پر قو قرار داده اند.

جنگ سخت برای صدر جدول!
استقلال و سپاهان که هردو با دو پیروزی و ۶امتیاز پا به پای هم جاده لیگ را طی می کنند. باید فردا یکی از تیم ها با تلاش راه خود را از دیگر تیم جدا کند و به تنهایی به صدر جدول برود.

سپاهان که در بازی گذشته خود در دربی اصفهان ۲بر۰ ذوب آهن را از پیش رو برداشت و استقلال هم موفق شد در بازی نفس گیر ملوان را ۱بر صفر کنار گذاشت.

منبع خبر : محمدرضا سعیدی مقدم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها