خیز ققنوس آبی برای اوج دوباره

به گزارش دبل استار، استقلال در سومین ایستگاه لیگ برتر باید در فولاد شهر به مصاف سپاهانی برود که در بازی اول تراکتور پر مهره و در بازی دوم تیم همشهری خود را با بیش از یک گل شکست داده است.این به معنای شب سخت سید حسین حسینی و مدافعان استقلال است.

سپاهان که در فصل پیش ، از آقای گل لیگ برتر بهره می‌برد این فصل رقیب سر سخت او یعنی رضا اسدی را نیز جذب کرده و نفراتی مانند رضا شکاری،عیسی آل کثیر،هادی محمدی،احسان پهلوان و کاوه رضایی نیز به این تیم پیوسته اند.

در طرف مقابل، استقلال فصل بسیار ضعیفی از لحاظ نقل و انتقالات داشته و نزدیک به ۴ سال است که در اصفهان موفق به شکست طلایی پوشان نشده است.در آن بازی خاطره انگیز آیاندا پاتوسی با یک حرکت زیبای انفرادی موفق شد که تک گل پیروزی بخش استقلال را بزند و شفر آخرین مربی بوده است که توانسته سپاهان را در زمین خود شکست دهد و مربیانی مثل استراماچونی،فرهاد مجیدی و محمود فکری موفق به شکست سپاهان در اصفهان نشده اند.

استقلال از آخرین امتیازی که توانسته در مقابل این حریف کسب کند بیش از ۴۷۰ روز می‌گذرد که موفق شد با گل محمد دانشگر در اصفهان تک امتیاز آن بازی رابدست آورد،او حالا در تیم مقابل توپ می‌زند و بجای گل زدن به سپاهان مدافع دروازه آن تیم است.

از اخرین برد استقلال در ماقبل این تیم چیزی حدود دو سال می‌گذرد، استقلال در تهران با تک گل جعفر سلمانی به پیروزی رسید.

خاطره انگیز ترین بازی دو تیم در یک دهه اخیر قطعا بازی ۴_۳ در استادیوم آزادی است.استقلال در آن بازی با هدایت پرویز مظلومی توانست تیم امیر قلعه نویی را شکست دهد.استقلال در نیمه اول با گلهای مجیدی و ۲ گل از میداودی از تیم حریف پیش افتاد.اما در نیمه دوم این سپاهانی ها بودن که با بهره بردن از بازیکنان اسبق آبی ها یعنی هاشم بیک زاده ،خسرو حیدری،سید مهدی رحمتی،فابیو جانواریو و غلامرضا عنایتی بازی را به تساوی بکشانند ولی در آخرین دقایق بازی استقلال با ضربه عجیب آرش برهانی توانست سپاهان را شکست دهد.

باید دید آیا جواد نکونام می‌تواند در خاکستر استقلال بدمد و ققنوس آبی را برخیزاند؟!

منبع خبر : ناصر هاتف

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها