هاشمی نسب دست حاشیه سازان را خالی گذاشت

مهدی هاشمی نسب امروز در نشست خبری با سیاست پاسخ سوالات حاشیه ای خبرنگاران را داد.

به گزارش دبل استار،مهدی هاشمی نسب که در این هفته و بازی دربی و بعد از آن همواره تیتر اول روزنامه ها و سایت های خبری بود، برای کنفرانس مطبوعاتی بازی با نساجی مازندران به جای جواد نکونام در کنفرانس خبری شرکت کرد تا پاسخگوی خبرنگاران باشد.

جواد نکونام که یک سرمربی باهوش است، انگار به درستی دست خبرنگاران را خوانده بود که با سوال‌های حاشیه ای می خواهند استقلال را برای دیدار با نساجی مازندران وارد حاشیه کنند و او هم کسی را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد که استاد جواب به خبرنگاران و سوال‌های حاشیه ای است.

در کنفرانس مطبوعاتی اکثر سوالها حاشیه ای بود و هیچ ربطی به دیدار با نساجی مازندران نداشت و سوالان آنها درباره قرارداد هاشمی نسب، شکایت باشگاه رقیب از او و از استقلال بود که هاشمی نسب در جواب انها گفت:«چه کسی شکایت کرده؟ پرسپولیس؟ ادامه دهد. قانونی ادامه دهد. آنها خیلی حرف زدند. جوابی ندارم بدهم. در مورد نساجی بپرسید. خیلی‌ها شکایت کردند از ما تهش دیدند چه شد. اصلا نیازی نیست وقت بگذاریم و جواب بدهیم.»

هاشمی نسب با جواب هایش به خبرنگاران که اکثرا رنگی بودند به آنها فهماند که هنوز هاشمی نسب دوران فوتبال است و یک یاغی به تمام معنا است.

هاشمی نسب با تجربه ای که در امر مربیگری و جنگ های روانی از جواد نکونام بدست آورده با خونسردی خبرنگاران را روانه کرد تا نه تنها چیزی بدست نیاورند، بلکه با دست خالی و ناراحتی هم نشست خبری را ترک کردند.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13096

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها