سعید حق وردی:

چطور مثل آب خوردن ۴ امتیاز را برمی‌گردانید؟

رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش به رای جنجالی کمیته استیناف واکنش نشان داد.

به گزارش دبل استار و به نقل از باشگاه استقلال، سعید حق وردی رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش درباره‌ رای کمیته استیناف مبنی بر بازگشت چهار امتیاز پرسپولیس و سپاهان گفت: کجای دنیا متر و معیار کمیته انضباطی یک فدراسیون نقطه A تا نقطه B است و کمیته استیناف نقطه A تا نقطه X؟ انگار دل بخواهی است. رییس فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مقام می گوید از متخلفان باید کسر امتیاز شود آن وقت رییس کمیته استیناف می گوید نه، نباید بشود!

رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش در ادامه اظهار داشت: قراردادهایی که بسته شده حتما تخلف و ایراد داشته که ۴ امتیاز از تیمی کم شده، بعد چطور مثل آب خوردن ۴ امتیاز را برمی گردانید تا حق تیمهای دیگر ضایع شود؟ کجای آن قانون گفته ۴۰ میلیارد تومان؟ چرا نگفته ۲۹ میلیارد تومان؟ شما نباید به خاطر نیازهای مالی فدراسیون فوتبال، شعور ۸۸ میلیون ایرانی را به خطا بگیرید. به اسم قانون، بی قانونی نکنید.

او در پایان گفت: از رییس قوه قضاییه خواهش می کنم اجازه ندهد قاضیان دادگستری وارد کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون شوند. این همه ورزش تحصیل کرده حقوق ورزشی دارد. از اینها باید استفاده شود چون جنس ورزش را می شناسند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها