بهترین ورژن استقلال نکو مقابل نساجی

استقلال مقابل نساجی یکی از زیباترین و با تکنیک ترین بازی های فصل خود را انجام داد.

به گزارش دبل استار، استقلال در آخرین بازی از هفته ۱۳ لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران بود و در یک بازی تاکتیکی و حساب شده، مهمان خود را با نتیجه پرگل ۴بر۰ شکست دهد تا باز هم صدر را از سپاهان پس بگیرد.

بدون تردید بازی ۳شنبه استقلال و نساجی بهترین، کاملترین، بابرنامه ترین و تهاجمی ترین نسخه این فصل استقلال با سرمربیگری جواد نکونام بوده‌ است.

استقلال در دقایق پایانی نیمه اول با ارسال دیدنی ابوالفضل جلالی از سمت چپ و ضربه سر دیدنی آرمین سهرابیان به گل اول رسید تا هم با گل به رختکن برود و هم سهرابیان با گلزنی خود نشان دهد که چقدر برای جبران اشتباه خود در دربی از چه انگیزه ای برخوردار بوده‌ است.

نیمه دوم را نکونام با تعویض تهاجمی انجام داد که بدین ترتیب مهرداد محمدی بجای پیمان بابایی و سعید مهری که یک هافبک پست ۸ بوده بجای زبیری به میدان آمد که در پست ۶ باز می کرد و نکونام بخوبی با این دو تعویضی نشان داد که نقطه ضعف حریف را پیدا کرده و برای همین بازیکنان تهاجمی و گلزن وارد زمین کرد.

بهترین ورژن استقلال نکونام فقط ۵ دقیقه زمان داشت تا هم خیال خود و هواداران و بقیه تیمها که منتظر امتیاز از دست دادن استقلال بودند، راحت کند.استقلال از دقیقه ۶۳ تا۶۸ طوفانی ترین ۵ دقیقه خود را در لیگ برتر را به نمایش گذاشت تا هم مهرداد محمدی، آرمان و ابوالفضل جلالی که دو نفر تعویضی بودند، هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند، هر چند جلالی هم گل زد و هم پاس گل داد تا نکونام ثابت کند که فوتبال ایران را بخوبی می شناسد و با تاکتیک در زمین حضور پیدا می کند و برای دقیقه بازی، برنامه دارد.

همیشه بازی‌های بعد از دربی یکی از سخت‌ترین بازی‌های دو تیم بوده که رقیب در اهواز به تساوی رسید و اما نکونام باتجربه خود و بردن دو روز تیم به اردو ثابت کرد که چقدر بابرنامه کار می کند و بخاطر همین تیم را از حاشیه و هیاهو دور کرد و با فرستادن هاشمی نسب به کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی، تمام حواس خود را معطوف این بازی کرد تا نشان دهد که دربی برای او همان روز تمام شده بود، همانگونه که بازی با نساجی نیز برای او تمام شده و بفکر بازی بعدی مقابل گل‌گهر می باشد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13148

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها