عملکرد خوب استقلال در این فصل؛

آبی‌ها موفق در یارگیری

شیطنت های اخیر علیه فعالیت های نقل و انتقالاتی مدیران استقلال چیزی جز قهرمانی نیم فصل نیست.

به گزارش دبل استار، استقلال پس از کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل به تعطیلات رفت و مدیران و کادر فنی در سکوت کامل خبری کار های نقل و انتقالاتی خود را دنبال می‌کنند.

یکی از هجمه هایی که بی دلیل به استقلال وارد می شود شایعه عملکرد ضعیف در گرفتن بازیکن است که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد و اگر بخواهیم این مطلب را بررسی کنیم می بینیم که آبی ها تاکنون خوب کار کرده اند.

اگر بخواهیم از فصل های قبل و خصوصا لیگ قبل شروع کنیم می بینیم که در فصل گذشته تیم در نیم فصل بسیار ضعیف تر از حال حاضر بود و با مشکلاتی به مراتب بیشتر از حال حاضر مواجهه بود.

استقلال نیم فصل گذشته با مشکلاتی که از رفتن استراماچونی ناشی شده بود مواجه بود و نتوانست هیچ عملکرد خوبی داشته باشد تنها اقدام خوب مدیریت دوران پیشین می توانست پرداخت طلب استراماچونی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشد که این اتفاق نیز نیفتاد و مدیران مجبور به پرداخت این پول به بازیکنان شدند و پنجره نیز بسته ماند.

اما اتفاقی که در این فصل افتاده است این است که مدیریت موفق شده است چندین اسپانسر را برای تیم جذب کند که این اتفاق در فصل قبل به هیچ عنوان رخ نداد علاوه بر آن خطیر موفق شده است بازیکن جدیدی را به تیم اضافه کند و از این به بعد نیز می‌تواند با جذب دو سه بازیکن نکونام را به ترکیب ایده آل خود نزدیک کند.

آن چیزی که عیان استقلال در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و مدیریت و کادر فنی با همدلی و هماهنگی که با هم دارند می‌توانند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنند این سخن‌ها که حرف از ناامیدی و عدم جذب بازیکن داده می‌شود به هیچ عنوان واقعیت ندارد و آبی‌ها تاکنون موفق شدند به خوبی مشکلات را مدیریت و تیم را آماده ادامه رقابت‌ها کند.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها