مرادمند کشت و زنده کرد

محمدحسین مرادمند در مصاف با ملوان دو سکانس متفاوت در زمین اجرا کرد.

به گزارش دبل استار، محمدحسین مرادمند از زمانی که به استقلال پیوسته، همواره یک بازیکن سخت کوش، قلدر و در یک کلمه یک بازیکن متعصب بوده که با جان و دل بازی می کند.

در فوتبال جهان و هم ایران دو نوع مدافع میانی داریم که یکی قلدر، سرزن و جنگنده است که مرادمند این خصوصیات را دارد و یک نمونه از مدافعان که باهوش، بازیخون، طراحی حملات از عقب و پخش کننده توپ و شروع حملات می باشد که پژمان منتظری در این زمینه بهترین در استقلال و تیم ملی بود و روزبه چشمی هم در این زمینه بازیکنی با خصوصیات پژمان می باشد.

مرادمند از زمانی که به عنوان بازیکن وارد مجموعه استقلال شده، یکی از بازیکنانی بوده که سختی ها و مشکلات عدیده‌ای چه در بعد فنی و چه در بعد غیر فنی با او روبرو شده و هر وقت سرمربی از او در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرده است، با تمام توان در خدمت استقلال بوده که این را می توان در چند بازی آخر فصل گذشته و با گل های اثر بخشش دید.

مرادمند در این فصل تا اینجا بنظر مدافع اول استقلال بوده است که در بازی اول سهرابیان زوج او بود و در بازی مقابل ملوان هم روزبه چشمی که ذاتا یک هافبک دفاعی می باشد، در غیاب سهرابیان مصدوم زوج او در این بازی بود.

حسین در بازی با ملوان در پی یک اشتباه در دقیقه ۶ مرتکب یک خطای پنالتی شد که سید حسین حسینی به خوبی توانست پنالتی تیم ملوان را دفع کند و در ادامه اگر هوشیاری مجدد حسین مرادمند در دفع توپ نبود، چه بسا مهاجم ملوان در ضربه ریباند آن را به گل اول قوهای سفید انزلی بدل می کرد.

مرادمند در بازی مقابل ملوان یکبار با پنالتی که مرتکب شد، هواداران استقلال را تا مرز سکته پیش برد و او طبق معمول در ضربات ایستگاهی به جلو می آمد تا بتواند، اشتباه خود را جبران کند که بالاخره در دقیقه ۸۰ او با یک ضربه سر که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود را به اولین و تنهاترین گل بازی بدل کرد، گلی که ارزشش ۳ امتیاز بود.

مرادمند باید در بازی‌های بزرگ مواظب باشد که به این راحتی به حریف موقعیت و یا پنالتی ندهد و بدون تردید حسین باتجربه ای که از سالها بازی در تیم‌های بزرگ و در سطح اول لیگ برتر فوتبال کشورمان داشته، از اشتباهات خود درس می گیرد تا دیگر لازم نباشد به مهاجمان حریف در محوطه جریمه هیچ موقعیتی بدهد.

به هر حال مرادمند در دو، ده دقیقه اول و آخر بازی، هواداران و تیم را به اصطلاح کشت و زنده کرد تا همه بدانیم که اولین اشتباه، آخرین اشتباه از سوی یک مدافع آن هم در محوطه جریمه خواهد بود.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9982

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها