حسینی عنوان کرد:

تاثیر سه غایب پرسپولیسی در ناکامی تیم امید ایران

کاپیتان تیم فوتبال امید ایران عدم حضور سه بازیکن پرسپولیس در هانگژو را یکی از دلایل شکست مقابل تیم نه چندان مطرح هنگ‌کنگ قلمداد کرد!

به گزارش دبل استار، سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال امید ایران بعد از شکست مقابل هنگ‌کنگ و حذف تیم کشورمان از بازی های آسیایی، گفت: هنگ‌کنگ دفاعی بازی می‌کرد. ما خوب بازی کردیم اما توپ‌های‌مان گل نشد و آنها از یک موقعیت خود استفاده کردند و متاسفانه از مسابقات حذف شدیم.

وی افزود: شناخت زیادی از تیم امید نداشتم اما از بازی با عربستان امیدوار شدم که بتوانیم موفق شویم. ما باید از حالا به فکر نسل بعدی فوتبال‌مان باشیم وگرنه در سال‌های آینده هم به همین شکل شکست خواهیم خورد.

حسینی درباره  عدم انتظار فوتبال دوستان بابت حذف مقابل هنگ‌کنگ  و وداع با مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، گفت: ما نباید فکر کنیم که دیگر کشورها تلاش نکرده‌اند. ورزش و فوتبال ایران در این سال‌ها درجا زده است. ما روزهای اول از نظر امکاناتی مشکلاتی را داشتیم که البته در ادامه حل شد اما ورزش ایران برای پیشرفت توجه بیشتری نیاز دارد.

حسینی در پاسخ به این سوال که غیبت سه بازیکن پرسپولیس در ناکامی تیم فوتبال امید تاثیر داشت، گفت: صددرصد غیبت آنها در شکست امروز تاثیر داشت و این اتفاقات مختص به این دوره نبوده و هیچوقت به تیم امید رسیدگی نشده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11089

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها