جواد نکونام دوست ندارد اتفاقات بازی با هوادار تکرار شود

حتمال دارد جواد نکونام در بازی با آلومینیوم اراک تغییراتی را در ترکیب نفراتش به وجود آورد

به گزارش دبل استار،غافلگیری استقلالی‌ها در دقایق اولیه دیدار با هوادار و عقب افتادن با دو گل در این بازی فشار زیادی را به جواد نکونام تحمیل کرد. اگرچه استقلال در نهایت کامبک زد و با زدن سه گل به حریف یک پیروزی دلچسب را به دست آورد، اما سرمربی آبی‌ها دوست ندارد اتفاقات بازی با هوادار تکرار شود.

از استقلال خبر می‌رسد که جواد نکونام تصمیم گرفته تغییراتی را در ترکیب تیمش برای مسابقه بعدی و به خصوص در خط دفاعی آبی پوشان ایجاد کند.

محتمل‌ترین گزینه‌ای که به ترکیب استقلال اضافه شود، آرمین سهرابیان است. مدافع باتجربه‌ای که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد، تا مدت‌ها نتوانست در ترکیب استقلال به میدان برود و حالا آماده بازی کردن است.

جواد نکونام که دوست ندارد اتفاقات بازی با هوادار در دیدار آینده با آلومینیوم اراک تکرار شود، احتمالا در بازی روز جمعه تیمش آرمین سهرابیان را به ترکیب اصلی اضافه خواهد کرد. حال اینکه با اضافه شدن سهرابیان خط دفاعی استقلال چه آرایشی می‌گیرد و با چه شیوه‌ای در زمین حاضر می‌شوند، مسئله‌ای است که سرمربی آبی‌ها باید درباره آن تصمیم بگیرد

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11738

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها