گروه ششم را گروه مرگ چمپیونر لیگ بدانید

به نظر می‌رسد ششمین گروه لیگ قهرمانان را باید "گروه مرگ" لقب داد.

به گزارش دبل استار، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۴-۲۰۲۳ انجام شد و بارسلونا در گروهی دلخواه و پاریس سنت ژرمن در گروهی دشوار قرار گرفت.

در ادامه به بررسی گروه های یک تا هشت این رقابت ها خواهیم پرداخت و تیم های حاضر در این مسابقات را معرفی می کنیم.

در گروه اول رقابت ها نماینده آلمان با تیم های منچستریونایتد، کپنهاگن، گالاتاسرای همگروه شده است و به نظر می رسد کار آسانی برای صعود از گروه خود داشته باشد.

تیم انگلیسی منچستر یونایتد دیگر تیم مطرح گروه اول است و باید در جدال برای رسیدن به مراحل بالاتر با تیم های دانمارکی و ترکیه ای رقابت کند.

در گروه دوم تیم های سویا، آرسنال، آیندهوون و لانس با هم رقابت می‌کنند که می‌توان این گروه را متعادل ترین گروه نامید.

آرسنال و سویا شاید امید اول صعود از این گروه باشند اما تیم های لانس و آیندهوون نیز این هایی قدرتمند کشور های خود هستند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله بالاتر خواهند کرد.

گروه سوم رقابت ها با حضور تیم های ناپولی و رئال مادرید میتواند گروه جذاب لیگ قهرمانان باشد از طرف دیگر تیم های براگا و یونیون برلین شانس خود را برای رقابت با تیم های بزرگ امتحان می کنند.

شاگردان آنچلوتی خود را در گروهی آسان می‌بینند اما لیگ قهرمانان اروپا می تواند شگفتی های زیادی را ببیند همین اتفاق دلیل بر تلاش همه جانبه آن ها خواهد بود.

شاگردان اینزاگی در گروه چهارم با تیم های بنفیکا، سالزبورگ، رئال سوسیه‌داد همگروه شده است، علاوه بر تیم ایتالیایی اینتر تیم های پرتغالی، اوکراینی و اسپانیایی در این گروه حاضر خواهند بود.

در این گروه با این که اینتر شانس اول صعود از گروه است اما تیم های دیگر هم به اندازه اینتر شانس خواهند داشت و همین اتفاق شانس همه تیم ها را به یک سطح می رساند.

یکی دیگر از تیم های اسپانیایی که قدرتمند حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم مادریدی اتلتیکو است که هدایت آن بر عهده دیگو سیمئونه است.

اتلتیکو مادرید در گروه پنجم با تیم های فاینورد هلند، لاتزیو ایتالیا و سلتیک هم گروه خواهد بود که رقابت اصلی میان دو تیم اسپانیایی و ایتالیایی خواهد بود.

بدون شک گروه ششم حساس ترین و جذاب ترین گروه در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۲۴ خواهد بود جایی که پاری‌سن‌ژرمن، دورتموند، میلان و نیوکاسل با هم رقابت می کنند.

تیم های مطرح لیگ های فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیسی در این گروه حاظر هستند و بدون شک دیدار های این گروه از تمام نقاط جهان بیننده خواهد داشت.

تیم های صعود کننده از این گروه بسیار سخت خواهد بود و حتی خوشبین ترین هواداران تیم های حاضر در این گروه نمی‌توانند تیم خود را از پیش صعود کرده بدانند.

گروه هفتم لیگ قهرمانان اروپا جایی است که تیم سوئیسی اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند و بدون شک شانسی برای صعود نخواهد داشت.

منچستر سیتی انگلیسی با حضور هانلند بهترین بازیکن و پپ گواردیولا بهترین سرمربی سال اروپا در این گروه سانس زیادی برای صعود خواهند داشت.

ستاره سرخ و لایپزیش نیز در این گروه شانس خود را برای دوم شدن محک خواهند زد و امیدوارند راهب دور دوم رقابت ها شوند.

شاگردان ژاوی هرناندز در بارسلونا در گروه هشتم با تیم های پورتو, شاختار، آنتورپ همگروه خواهند بود و به نظر می رسد آبی اناری ها شانس اول صعود خواهند بود.

بدون شک یاران طارمی در کنار شاختار و آنتورپ بلژیک می توانند شانس دوم صعود از گروه آخر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

رقابت های ۳۲ تیم حاضر در این دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و بازی فینال نیز روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10388

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها