تقلب رضایی از روی دست بیرانوند؛

تکرار یک روش نخ‌نما برای جلب توجه

علیرضا رضایی دروازه بان استقلال که گفته می‌شد راهی پرسپولیس است به یک باره به تیم قعر نشین شمس آذر پیوست.

به گزارش دبل استار، در نقل و انتقالات تابستانه این فصل، یکی از خبرهایی که سر وصدای عجیبی به پا کرد و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت خبر فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس در سازمان لیگ، پس از چند اخطار به باشگاه بود.

اتفاقی که فسخ بیرانوند به همراه داشت در ابتدا باعث شد تا هواداران پرسپولیس با تجمع مقابل ساختمان باشگاه نسبت به این موضوع معترض شوند چرا که بیراوند تنها گلر با کیفیت سرخ‌ها بود.

فسخ قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس پایان ماجرا نبود و شایعه دیگری که پس از آن به راه افتاد پیوستنش به استقلال بود و این نقطه عطف داستان بحث برانگیز بیرانوندِ پر حاشیه شد. داستانی که عده‌ای موافق و عده دیگری در این خصوص مخالف بودند.

اینکه تا چه حد انتقال این بازیکن به استقلال صحت داشت و جدی بود دست کم در این مقطع زمانی اهمیت چندانی ندارد و چیزی که بحث بر سر آن وجود دارد راهی است که بیراوند در پیش گرفت تا با جلب توجه هواداران تیم خود علاوه بر تمدید، جایگاه خود را در پرسپولیس محکم تر کرده و به اهداف مورد نظرش برسد.

حال این جریان بار دیگر در همین یک هفته گذشته توسط علیرضا رضایی، دروازه‌بان سابق استقلال تکرار شد عکس قضیه بیرانوند بود. رضایی با به راه انداختن موجی از شایعات که در راه پیوستن به پرسپولیس است به نظر می‌رسید سعی داشت تا خبرساز شود. شایعه‌ای که حتی اگر تایید هم می‌شد صرفا یک نمایش برای خریدن توجهات اهالی فوتبال و به خصوص هواداران استقلال بود زیرا این دروازه‌بان جوان رسما به تیم شمس آذر قزوین پیوست و شاگرد سعید دقیقی شد.

این اتفاقات در نقل و انتقالات از بیرانوند آغاز نشده و به رضایی نیز ختم نخواهد شد و پیش از این هم در مورد بازیکنان وجود داشته است اما تفاوتی که این داستان دارد، کپی یک علیرضا از علیرضای دیگری بوده است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11451

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها