پایان نیم‌فصل با صدرنشینی؛

استقلال برنده مطلق در بازی‌های خانگی

استقلال با برد ارزشمند امروز مقابل پیکان به تعطیلات لیگ رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال با تقابل امروز مقابل پیکان و پیروزی دو بر یک، آخرین بازی نیم فصل خود را به پایان رساند و به مدت دو هفته به تعطیلات خواهد رفت.

نتایج استقلال تا به اینجای فصل با ٩ برد، ۵ تساوی و تنها یک شکست همراه بوده است که با توجه به مهره‌های موجود و اتفاقات پیش از آغاز فصل و در ادامه تا پایان نیم‌فصل رخ داد، آمار بسیار خوبی را به نام خود ثبت کرد.

نکته‌ای که در خصوص آخرین بازی استقلال در نیم‌فصل وجود دارد این است که یاران جواد نکونام تمام بازی‌های خود در آزادی را برنده از زمین خارج شده‌اند و آمار هفت بازی و هفت پیروزی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

این رکورد در حالی به دست آمد که سپاهان با رای کمیته استیناف به صدر جدول برگشته بود اما با شکست مقابل گل‌گهر این فرصت نصیب استقلال شد تا با کسب سه امتیاز دوباره خود را به صدر جدول رسانده و با آرامش خاطری نسبی به تعطیلات برود.

جالب اینجاست که استقلال علی‌رغم از دست دادن مهره‌های تاثیرگذار، موفق به تقویت در پست‌های مختلف نشد که همین مورد کار نکونام و شاگردانش را ارزشمندتر می‌کند. حال باید دید در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و نکونام تا چه حد در حفظ این صدرنشینی موفق عمل می‌کند.

 

نویسنده خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13307

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها