تساوی آبی‌ها در آستانه دربی؛

نکونام دربی را فدای بازی با فولاد نکرد

همانطور که انتظار میرفت در استراتژی جواد نکونام نتیجه گرفتن در دربی مهم‌تر از برد مقابل فولاد بود.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران استقلال در خوزستان برابر فولاد به میدان رفت و در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.

استقلال
آبی ها که برای برد در این دیدار راهی خوزستان شده بودند موفق نشدند به این مهم برسند هر چند که شاگردان نکونام تمام تلاش خود را کردند اما حساسیت های قبل دربی در کسب این تساوی بی تاثیر نبود.

آبی ها هر چند با برد در برابر فولاد می توانستند جایگاه خود را قبل دربی تثبیت کنند اما آن ها نمی‌خواستند در آستانه دربی بازیکنی را از دست بدهند و اولویت اول رسیدن بدون مصدوم و محروم به دربی بود.

حالا آبی ها با کسب این تک امتیاز باید خود را آماده دربی کنند با این که تساوی برابر فولاد تلخ بود اما ترکیب کامل در دربی برای استقلال در اولویت تیم نکونام بود.

آبی ها که خود می دانستند داور و خیلی از عوامل دیگر برای این که استقلال با ترکیب کامل به دربی نرسد تلاش خواهند کرد با دقت بازی را مدیریت کردند و توانستند یک امتیاز مهم در خانه حریف بدست آوردند.

فولاد
فولاد در این دیدار یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشت بدون شک انتظار هواداران فوتبال دوست خوزستانی از سرمربی جدید و بازیکنان این تیم ضد فوتبالی که از این تیم شاهد بودیم نیست.

بازیکنان تیم خوزستانی از ابتدای بازی تا دقیقه آخر دفاع کردند و با کوچک ترین ضربه ای از طرف بازیکنان استقلال خود را به زمین انداخته و بازی را از ریتم می انداختند آن ها برای این که از بحران فرار کنند دست به هر کاری زدند و این اصلا برای فوتبال خوزستان خوب نیست.

با تمام این تفاسیر استقلال دو امتیاز مهم را از دست داد اما دربی را فدای بازی فولاد نکرد و حالا تمام تلاش نکونام و یارانش برد در دربی است، آبی ها توانستند با امتیاز خود را به این بازی حساس برسانند.

استقلال با این تساوی با ۲۴ امتیاز همچنان صدر نشین لیگ برتر فوتبال ایران است و فولاد نیز با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12802

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها