چمنی که همچنان قربانی می‌گیرد

رسیدن به پاسخی برای معمای چمن ورزشگاه آزادی چندان سخت نیست.

به گزارش دبل استار، این روزها خبرهای فوتبال ایران بیشتر از متن دچار حاشیه شده است. بعد از خبر مربوط به جنجال داوری پرسپولیس و گل‌گهر، خبری از عصر دوشنبه بر روی سایت ها و خبرگزاری‌ها رفت که ابتدا تکذیب و سپس تأیید شد و آن خبر چیزی نبود، جز خبر پاره شدن رباط صلیبی یاسین سلمانی که در ابتدای بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر مصدوم شده بود. از تایید شدن خبر یاسین سلمانی همه چمن ورزشگاه آزادی را دلیل اصلی مصدومیت یاسین سلمانی و مصدومیت همسترینگ میلاد سرلک و پیش تر مصدومیت ترابی و امیری می دانستند.چمن ورزشگاه آزادی اگر چه در اختیار باشگاه پرسپولیس نبود، اما از قبل دیدار با النصر مسئولان ورزشگاه آزادی برای بهبود وضعیت چمن این ورزشگاه، مراقبت و اصلاح آن را به پیمانکار ورزشگاه شهید کاظمی سپردند که خبرگزاری ایسنا در تاریخ ۷ شهریور خبر آن را منتشر کرده است.(اینجا بخوانید)

بعد از بازی پرسپولیس و النصر که بازیکنان و سرمربی پرسپولیس به چمن ورزشگاه آزادی گلایه داشتند مهیار عسگریان در مصاحبه ۲۹ شهریورماه با خبرگزاری تسنیم گفت:نگهداری چمن ورزشگاه را به درخواست باشگاه پرسپولیس تا شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیارشان گذاشته بودیم.(اینجا بخوانید)

فوتبال بازی درگیرانه ای است و همواره مصدومیت در آن وجود دارد، اما چرا در این چند ساله با خبر مصدومیت یک بازیکن از پرسپولیس یا استقلال هواداران دو تیم به آن با حس خوشحالی نگاه می کنند و دلیل این کار چیست و چه شد که هواداران فوتبال از لذت بردن از آن به دشمنی رسیده اند.

دلیل این امر در دشمنی هایی است که در این یک دهه از سوی مسئولان ورزش و بخصوص فوتبال به سود یک تیم خاص و علیه باشگاه های دیگر و بخصوص باشگاه استقلال حق خوری شده است. هواداران استقلال حواسشان به برد تیم خود بود، اما این قدر این حق خوری ها ادامه یافت که این کری ها به دشمنی سوق پیدا کرد و هواداران از مصدومیت یک بازیکن خوشحال می شوند.

یاسین سلمانی بازیکن جوانی است که با انتخاب اشتباه خود و انتخاب تیم خود در دقیقه ۹۰ بخاطر پول بیشتر به باشگاهی رفت که او را با لقب خاص مورد تمسخر قرار داده بود و این انتخاب موجب ناراحتی هواداران سپاهان و تیم رقیب شد.

او با دیر انتخاب کردن تیم خود تمرینات بدن سازی اول فصل را از دست داد و بخاطر پروازهای تیم امید و لیگ قهرمانان آسیا و در نهایت در چمنی که باشگاه خود مسئولیت آماده سازی آن را برعهده گرفته بود، بدون برخورد با بازیکنی مصدوم شد و عصر دوشنبه خبر پارگی رباط صلیبی او تایید شد.

مصدومیت و دادن رباط بدترین خبر برای فوتبالیست می باشد و از نظر اخلاق و جوانمردی که در روح ورزش بخصوص فوتبال نهفته است، برای این فوتبالیست جوان کشورمان آرزوی سلامتی و بازگشت هر چه زودتر به میادین را داریم.

 

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11408

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها