بدون حضور رونالدو هم شانسی نداشتید؛

رویای بر باد رفته آسیا برای سرخ‌ها

بعید است رویای همیشگی پرسپولیس در آسیا این فصل هم محقق شود.

به گزارش دبل استار، چند روزی از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می گذرد و تپ و تاب حضور تیم های عربی در گروه نمایندگان ایران بسیار بالا رفته است. جایی که قرار است شاگردان مورایس، رحمتی و گل محمدی با تیم های عربستانی رقابت کنند، رقابتی که هر چند در سال های گذشته وجود داشته است اما امسال به واسطه حضور ستارگان جهان در تیم‌های عربی به حساسیت بالایی رسیده است.

تیم قرمز تهران با حضور در گروه پنجم رقابت‌ها با تیم‌های النصر، الدحیل و استقلال تاجیکستان همگروه شده است، شاید مهم‌ترین دیدار تیم گل محمدی با تیم النصر و یاران رونالدو باشد.

قرمزها که امسال به واسطه همکاری‌های غیر قابل انکار فدراسیون نشینان به جای استقلال راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند همانند همه ادوار گذشته شانسی در این رقابت‌ها نخواهند داشت.

اگر نگاهی به حضور تیم پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا بکنیم خواهیم فهمید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هیچ شانسی نخواهد داشت لیگ قهرمانان آسیا مانند لیگ برتر برای آنها داور انتخابی کمک داور انتخابی و غیر نخواهد داشت.

آنها که یک عمر است رویای قهرمانی در آسیا را در سر می‌پرورانند امسال با حضور تیم‌های قدرتمند قطری و عربستانی هیچ گونه شانسی برای صعود از مرحله گروهی نخواهند داشت. برای تیم سوگلی که امسال با حضور رونالدو در تیم النصر کری خوانی را آغاز کرده اند بد نیست نگاهی به تاریخ حضور خود در این رقابت ها بیندازند متوجه خواهند شد در این لیگ همیشه بازنده بوده اند چه با حضور رونالدو چه بدون حضور رونالدو

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10194

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها