بیانیه استقلال: رفتار فیلمبردار غیر حرفه ای و مغرضانه بود

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات دیدار با ذوب آهن واکنش نشان داد.

به گزارش دبل استار، واکنش‌ها به اتفاقات پایان دیدار استقلال و ذوب آهن ادامه دارد. سبک جدید فیلمبرداری در این مسابقه و حضور یک فیلمبردار سیار کنار زمین، حسابی خبرساز شد و تنش‌هایی میان این فرد و جواد نکونام به وجود آمد که بازتاب زیادی داشت.

صدا و سیمای اصفهان برای خلق تصاویری جدید و اصطلاحا لالیگایی، یک دوربین سیار را کنار زمین قرار داده بود تا اتفاقات لب خط و همچنین حواشی نیمکت استقلال را شکار کند. اما حضور چندین باره فیلمبردار در محوطه فنی آبی پوشان و ضبط تصاویر از کمترین فاصله ممکن، با اعتراض نکونام همراه شد.

عدم توجه فیلمبردار به این موضوع و حضور دوباره در محوطه فنی استقلال، در پایان بازی اتفاقاتی را رقم زد که منجر به تنش‌هایی میان این فلیمبردار و جواد نکونام شد. در پی این اتفاق، خبرنگاران اصفهانی نشست خبری را که نکونام پیش از این تحریم کرده بود را دبل تحریم کردند و به حمایت از همکار رسانه‌ای خود پرداختند.

باشگاه ذوب آهن نیز روز گذشته از این فیلمبردار تجلیل به عمل آورد تا حواشی این اتفاقات ادامه داشته باشد. ضمن اینکه هواداران تیم‌های رقیب استقلال خواستار برخورد کمیته انضباطی با نکونام هستند که این جریانات باعث شد تا رسانه رسمی استقلال مجبور به صدور اطلاعیه‌ای شود.

در بیانیه استقلال که با انتشار ویدیویی از حضور فیلمبردار جنجالی در محوطه فنی آبی‌ها همراه شده، آمده است:

با وجود مشخص بودن تخلف‌های پی‌درپی فیلمبردارِ پخش زنده بازی ذوب‌آهن – استقلال و اینکه کارشناسان امر معتقدند استاندارهای این نوع فیلمبرداری و همچنین حریم سرمربی استقلال رعایت نشده است، ظاهرا هنوز برخی‌ به دنبال توجیه این رفتار آماتور و مغرضانه فیلمبردار هستند. این توجیه واقعا جای تعجب دارد.

باشگاه استقلال صرفا برای تنویر افکار عمومی و ثبت در تاریخ، این ویدیو را از رفتارهای غیرحرفه‌ای فیلمبردار مذکور و دیگر اتفاقات بازی منتشر می‌کند و قضاوت را بر عهده بینندگان می‌گذارد.

با دیدن این ویدیو دو سوال اصلی باید مطرح شود. اول اینکه چرا برای نیمکت تیم میزبان از این هنرنمایی‌ها نبود و دوربینی ثابت آن هم نزدیک به زمین گذاشته شده بود؟ دوربینی که خطرساز هم شد و در یکی از صحنه‌ها ابوالفضل جلالی با آن برخورد کرد و ممکن بود بازیکنان دیگری هم با دوربین روی سه پایه برخورد کنند.

سوال دوم اینکه با توجه به محتوای این ویدیو، آیا رفتار غیرحرفه‌ای این فیلمبردار تصادفی بوده است؟

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12567

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها