نوری: استقلال همیشه استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت : به نظر من سپاهان باید از استقلال بترسد، استقلال همیشه استقلال است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنانی در این تیم حضور دارند استقلال یک تیم قدرتمند است.

به گزارش دبل استار محمد نوری در مورد دیدار چهارشنبه سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود هرچند تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس خریدهای گران‌قیمتی انجام داده‌اند اما این سقف بودجه ظاهراً فقط برای باشگاه استقلال بوده و استقلال باید آن را رعایت کند. به نظر من در فوتبال ما تبعیض زیاد است. مسابقه چهارشنبه هم یک دیدار ۶ امتیازی است که استقلال با عبور از آن کار بزرگی انجام خواهد داد.

وی افزود: به نظر من سپاهان باید از استقلال بترسد، استقلال همیشه استقلال است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنانی در این تیم حضور دارند استقلال یک تیم قدرتمند است البته در این مسابقه هر دو تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند سپاهان هم یک تیم روی نیمکتش دارد. امیدوارم این مسابقه پرحاشیه نشود و داور بتواند به خوبی این بازی را مدیریت کند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از کمیته داوران عنوان کرد: من از کمیته داوران مسابقات انتقاد دارم زیرا باید برای چنین بازی بزرگی داوری با تجربه از کوپال ناظمی انتخاب می‌شود. ناظمی در برخی مسابقات علیه استقلال اشتباهاتی هم داشته است و این بازی برای او سنگین است.

نوری با اشاره به شرایط فنی و مطلوب دو تیم گفت: تقابل بازیکنانی مثل دانشگر با استقلال در این بازی جذاب خواهد بود. این مسابقه بازی بزرگ هفته است و برنده این بازی گام بزرگی در کورس قهرمانی برمی‌دارد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند مساوی برای استقلال در اصفهان برد محسوب می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال مهمان است شاید این حرف درست باشد اما من با این حرف مخالفم، استقلال نباید مقابل سپاهان برای گرفتن مساوی بازی کند. درست است که سپاهان تیم پرمهره‌ای است اما حاشیه و دردسرهایش بسیار بیشتر است و جمع کردن حاشیه‌های این همه بازیکن کار دشواری است. استقلال اگر مثل بازی با نفت آبادان باشد سه امتیاز بازی را می‌گیرد. آبی‌پوشان در آن هوای بسیار گرم بازی خیلی خوبی را انجام دادند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه غیبت نیازمند می‌تواند به سود استقلال باشد، عنوان کرد: نیازمند دروازه‌بان خوبی است و تکیه‌گاه سپاهان است. غیبت او شرایط را برای سپاهان سخت خواهد کرد و روحیه بازیکنان‌شان را پایین می‌آورد اما برای استقلال فرقی نمی‌کند چه کسی درون دروازه سپاهان است. ما می‌خواهیم برنده شویم. هرچند برخی همیشه علیه استقلال شیطنت می‌کنند و تا یک مربی انتخاب می‌شود علیه او شمشیر را از رو می‌بندند و دوست دارند آن مربی موفق نشود.

وی افزود: بعد از پیروزی استقلال مقابل ملوان برخی عنوان کردند برد استقلال اقتصادی بود و … در شرایط کنونی و در هفته‌های ابتدایی لیگ مهم پیروز شدن و گرفتن سه امتیاز است. باید نکونام هم مثل دیگر سرمربیان تیم حمایت شود. متأسفم که بگویم استقلال آنقدر که از دوستان و خودی‌ها ضربه می‌خورد از دشمنان خود ضربه نمی‌خورد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها