برای قفس توری آبی‌ها عقابی دیگر متولد شد

دروازه استقلال همیشه شاهد بهترین ها در چهارچوب خود بوده است.

به گزارش دبل استار، سالهاست که این تیم آشیانه عقاب هاست. از ناصر حجازی تا سید مهدی رحمتی؛ از سید حسین حسینی تا محمدرضا خالدآبادی جوان که با نظر جواد نکونام از تیم هوادار به استقلال پیوست. کسی که در آکادمی رقیب پرورش یافت ولی با انتخاب آبی ها مسیر حرفه ای اش تغییر کرد.

خالد آبادی که با توجه به آمادگی این روزهای سید حسین مجال کمتری برای به میدان رفتن دارد، باید کاپیتان را الگوی خود قرار دهد؛ چرا که حسینی نیز در زمان حضور مهدی رحمتی، کاپیتان اسبق آبی ها، با صبر و تحمل سنگر استقلال را مال خود کرد.

حالا اما با توجه به حضور کاپیتان در اردوی تیم ملی، خالدآبادی فرصتی پیدا کرد تا در یک بازی دوستانه در مصاف با نفت مسجد سلیمان علاوه بر حضور کامل، موفق به ثبت کلین شود تا بار دیگر این نکته که اگر تمامی بازیکنان مد نظر نکونام جذب می شدند شاهد تیم به مراتب بهتری بودیم، به چشم آید.

در این مسابقه، خالد آبادی علاوه بر ٣ موقعیت مسلم گلزنی نفتی ها، یک پنالتی عباس عسگری را مهار کرد تا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. اتفاقی که نوید روزهای خوب در قفس توری آبی ها می دهد تا در غیاب کاپیتان، خیال کادر فنی از دروازه راحت باشد.

البته برای کسب تجربه و محک هرچه بیشتر، این دروازه بان نیاز به حضور در مسابقات رسمی دارد تا همچون علیرضا رضایی، دروازه بان سال های گذشته استقلال که با نظر فرهاد مجیدی در مسابقات جام حذفی به میدان می رفت، او نیز با حضور در میادین سخت تر، آماده حضور کامل در استقلال شود.

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12349

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها