بیانیه‌ای برای باشگاهِ عاشق بیانیه

باشگاه استقلال در بیانیه ای به درستی جواب پرسپولیسی‌ها را داد.

به گزارش دبل استار، استقلال و پرسپولیس دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هستند که همیشه رقابت و دشمنی در آن در بالاترین حد از فوتبال بوده است. استقلال از نظر قدمت قدیمی ترین تیم فوتبال کشورمان می باشد که قدمت آن حتی از فدراسیون فوتبال نیز بیشتر می باشد. رقابت بین این دو تیم همواره زیاد بوده و در بین هواداران این رقابت گاها به کری و دشمنی نیز کشیده می شود. بعد از پیدایش اینترنت و شبکه های اجتماعی کری و دشمنی از هواداران به بازیکنان قدیمی، مدیران و بازیکنان نیز کشیده شد.در سال‌های گذشته و یک دهه اخیر و با دخالت بعضی عوامل بالادستی و فرزندان بعضی آقازاده ها از یک تیم خاص، کری و دشمنی به بالاترین حد خود رسید و در شرایط خاص نیز باشگاه ها در جواب یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند که شدت و حدت خاص خود را داشت.
بعد از حضور علی خطیر در برنامه دوشنبه شب و اشاره به تبعیض هایی که در این سال‌ها و بخصوص در سال گذشته شده است، باشگاه رقیب که دست به بیانیه اش زبانزد خاص و عام می باشد و درباره کوچکترین موضوع هم قبل و بعد بازیها بیانیه می دهد، سریعا در بیانیه ای توهین آمیز و بدون سند و مدرک به باشگاه استقلال حمله کرد و با حرف هایی بی مورد و در حد هواداران کری خونی کرد که ما با ۲۵۰ میلیارد ۳ جام گرفته ایم. اولین دروغ همین جا بود که چطور باشگاهی ۲۵۰ میلیارد هزینه کرده که آپشن های آنها ۱۰۷ میلیارد هزینه روی دست آنها گذاشته است.آنها در حالی از پول بورس سخن می گویند که همین چند مدت پیش در مطبوعات گفته شد که باشگاه پرسپولیس هم یک ریال دیگر از پول بورس در حساب خود ندارد و درباره این که همه کارهای مربوط به گرفتن مجوز انجام داده است که یکی از کارها این است که دو تیم دارای مالکیت مشترک نباشند که این هم با خبر وزارت اقتصاد درباره این که مالکیت استقلال را ندارد به خوبی کذب بودنش مشخص شد.

باشگاه استقلال هم در بیانیه ای به درستی جواب آنها را داد و به خوبی درباره جام های آنها در چند سال گذشته سخن گفت که این تیم در این یک دهه به لطف چیزهایی که همه می دانیم به قهرمانی رسیده است و قبلا همانطور که باشگاه استقلال گفته است، این جامها فقط در این یک دهه مد شده است و برای پرکردن موزه باشگاه خود از جام در آن جا از گلدان و آب معدنی استفاده می کردند و حتی به دنبال جام های باشگاه پاس هم رفته که با جواب نه مسئولان موزه باشگاه پاس روبرو شدند. باشگاه استقلال به درستی درباره قرارداد باشگاه حریف و عشق و علاقه بازیکنان آنها سخن گفته که همین دو ماه پیش دروازه بان آنها برای رسیدن به پول بیشتر هر روز وکیل خود را به باشگاه استقلال می فرستاد و حتی وکیلش گفت که عشق به تیم برای دهه ۶۰ بوده است.بیانیه باشگاه استقلال درباره این که باشگاه رقیب بخاطر قهرمانی ها به آنها برای اسپانسر بیشتر می دهند به خوبی جواب داد که اگر به جام و قدمت بود که استقلال هم در آسیا و هم ایران بیشترین جام ها را دارد و از نظر قدمت نیز که برای همه مشخص است.باشگاه استقلال به خوبی و درستی درباره اسپانسر مشترک سخن گفته که همه هواداران فوتبال می دانند که زمانی که سردار آجورلو بدنبال حق پخش و تبلیغات محیطی و اسپانسر بود آنها چجوری خود را کنار کشیدند و بعد بخاطر همین جوایز خود را دریافت کردند. همه هواداران فوتبال سخنان سرمربی تیم رقیب که با ناراحتی به خوبی در نقش خود غرق شده بود بیان کرد که تا زمانی که بنده هستم، دیگر از جام خبری نیست و همه در پایان فصل دیدند که این یک اسم رمزی است که هر ساله برای رسیدن به جام بیان می شود.
بنابراین برای اولین بار باشگاه استقلال یک بیانیه ای داد که شاید بعضی نپسندند، اما وقتی تیم مقابلت با مظلوم نمایی و شارلان بازی و بیانیه نویسی دست به هر کاری می زند، این بیانیه یک جواب دندان شکنانه برای آقایان عشق بیانیه می باشد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها