نگاهی بر آمار جواد نکونام در لیگ برتر 

آمار شش دوره حضور جواد نکونام در لیگ‌ برتر و نتایجی که توانست بدست آورد.

به گزارش دبل استار،جواد نکونام سرمربی جوان و خوش آتیه کشورمان که این روزها با استقلال حسابی می درخشد و بر بام جدول ایران تکیه زده است در حالی ششمین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند که در تیم های نساجی مازندران،فولاد خوزستان و اکنون استقلال به عنوان سرمربی فعالیت می کند.

در زیر نگاهی بر شش دوره حضورش می اندازیم.

* فصل هیجدهم

جواد نکونام در حالی که موفق شده بود پس از ۲۴ سال به طلسم نساجی مازندران پایان دهد و آن ها را به سطح اول کشورمان برساند در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فقط یک نیم فصل عهده دار نیمکت این تیم بود و در پایان نیم فصل اول از این تیم جدا شده بود، توانست از۱۵ بازی که در لیگ برتر به عنوان سرمربی فعالیت کرد صاحب ۳ برد ، ۵ شکست و ۷ تساوی شود.

* فصل نوزدهم- فولاد خوزستان

در دومین دوره حضورش به عنوان سرمربی در لیگ از ۳۰ بازی که هدایت فولاد را برعهده داشت موفق شد ۱۴ برد ،۹ تساوی و ۷ شکست به دست آورد و با کسب ۵۱ امتیاز در رتبه‌ سوم جدول قرار بگیرد.

فصل بیستم- فولاد خوزستان

بعد از یک رفت و برگشت کوتاه با قرمز پوشان اهوازی از هفته پنجم هدایت فولاد را برعهده گرفت و در ۲۶ بازی توانست ۱۲ برد ،۹ تساوی و ۵ باخت به دست آورد و با کسب ۴۵ امتیاز فصل را به پایان برساند.

* فصل بیست و یکم – فولاد خوزستان

در این فصل ماحصلش از ۳۰ بازی ۱۳ برد ،۱۲ تساوی و ۵شکست و جمعأ کسب ۵۱ امتیاز بود.

* فصل بیست و دوم-فولاد خوزستان

جواد نکونام که در این فصل با مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم می کرد و اواسط فصل از این تیم جدا شده بود در ۲۱ بازی سکان هدایت فولاد را برعهده داشت که سهم آن ۶ برد ، ۱۰تساوی و ۵ باخت بوده است توانست ۲۸ امتیاز به دست آورد.

* فصل بیست و سوم- استقلال تهران

جواد نکونام که با کوهی از مشکلات پا به میدان رقابت گذاشت در حالی موفق شد از ۹ هفته گذشته ۷ برد ،یک شکست و یک تساوی به دست بیاورد و با کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

گفتنی است جواد نکونام در شش فصل حضورش ۱۳۱بازی در لیگ تیم های تحت هدایتش به میدان رفتند که به طور کلی ماحصل آن ۵۵برد ،۴۸ تساوی و ۲۸ شکست بوده است که بطور کلی ۲۱۳ امتیاز توانست تاکنون در لیگ کسب کند.

ناگفته نماند جواد نکونام بعد از قهرمانی با نساجی مازندران در لیگ آزادگان توانست با فولاد خوزستان قهرمانی جام حذفی و سوپر جام را به دست آورد و با قرمز پوشان اهوازی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12251

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها