استقلال نکونام و استقلال ساپینتو

استقلال فصل پیش با ریکاردو ساپینتو در چهار بازی اول، آمار متوسطی در نرخ امید به گل خلق کرد. آبی‌ها با ساپی مقابل سپاهان، ملوان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند که امید گل آنها به ترتیب برابر با ۰/۹۶،۰/۳۰،۲/۲۱،۰/۳۶ بوده است که اگر میانگین این اعداد را محاسبه کنیم، به عدد ۰/۹۶ می‌رسیم؛ یعنی شاگردان ساپینتو، به طور تقریبی، یک گل در هر بازی به ثمر رسانده‌اند.

اما ارقام نکونام از باب همین موضوع، بسیار متفاوت و البته قابل توجه است. ۱/۳۱ ،۱/۰۱ ،۱/۳۵ ،۱/۰۹ آمار خوب شاگردان نکونام برابر صنعت نفت آبادان، ملوان، سپاهان و استقلال خوزستان را به وضوح نشان می‌دهد و اعلام می‌کند که استقلال نکو، در هر چهار دیدار بیشتر از یک موقعیت، برای گلزنی فرصت داشته است. متوسط این آمار، ۱/۱۹ است که رقمی بالاتر از تیم ساپینتو را به ذهن مخاطبان فوتبال می‌رساند.

در مجموع شوت‌ها، آمار آنچنان فرقی نکرده و این فصل، آبی‌ها یک شوت بیشتر روانه دروازه رقبا کرده‌اند. از ۴۴ شوت، ۱۶ شوت در چارچوب قرار گرفته و ۵ گل به ثمر رسیده؛ در حالی که استقلال ساپی‌، آمار ۴۳ شوت، ۱۱ شوت درون چارچوب و چهار گل زده را ثبت کرده است. تیم نکونام تنها یک بار در تقابل با سپاهان، دروازه‌اش فرو ریخت ولی تیم ساپینتو، در چهار دیدار، ۳ مرتبه دروازه خود را باز شده دید.

در امتیازات، نکونام دست بالاتر را دارد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ساپی‌، رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10687

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها