سفر زمستانی به جزیره کیش

برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه در کیش در دستور کار استقلال قرار گرفت.

به گزارش دبل استار، امسال شاهد یکی از پر تورنومنت ترین سالهای اخیر در فوتبال بوده ایم. تورنمنت هایی که بعضا سبب تعطیلی مسابقات لیگ ها شد.

جدای از فیفادی ها که معمولا هرساله در برنامه مسابقات گنجانده می شوند، مسابقات تدارکانی، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت های آسیا نیز سبب تعویق در برگزاری مسابقات لیگ می شوند. موضوعی که تیم ها را با چالش جدی رو به رو کرده است.

یکی از این تیم ها، استقلال است که بارها به دلیل حضور بازیکنانش در تیم ملی، مجبور به تعطیلی اردوی تیمش شد. با پیش رو داشتن جام ملت های آسیا اما این بار تیم استقلال قصد شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه در جزیزه کیش را دارد.

خبر چیست؟
پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل‌جاری در‌حالی با رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر مصادف خواهد شد که به‌خاطر تعطیلات حدود ۴۰ روزه رقابت‌ها، برخی تیم‌ها از حالا به‌دنبال برنامه‌ریزی برای این ایام هستند تا از شرایط مسابقه دور نمانند.

بر همین اساس، استقلالی ها از حالا دست به کار شده‌اند تا یک تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی را در جزیره کیش ترتیب دهند. نکته قابل توجه اینکه قرار است در این تورنمنت که در دی‌ماه برگزار می‌شود، دو تیم داخلی از جمله استقلال تهران به همراه دو تیم خارجی حاضر شوند.

به نظر می رسد جواد نکونام و کادر مدیریتی استقلال با اتحاد و همدلی در جهت پیشرفت این تیم گام بر می دارند. شرکت در تورنمنت های بین المللی نیز از جمله برنامه هایی است که می تواند به آمادگی بیشتر بازیکنان این تیم کمک کند.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12239

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها