عادلخانی:

تراکتور زور بردن استقلال را نداشت

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال از همان ابتدا دنبال برد بود و تراکتور با همه توانایی‌هایش زور بردن نداشت. استقلال در حد نام خودش بازی کرد و پیروزی حقش بود.

به گزارش دبل استار، رضا عادلخانی بازیکن سابق استقلال، درباره برتری این تیم مقابل تراکتور در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال از همان ابتدا دنبال برد بود و تراکتور با همه توانایی‌هایش زور بردن نداشت. استقلال در حد نام خودش بازی کرد و پیروزی حقش بود. استقلال در یک بازی حساس ۳ امتیاز با ارزش را کسب کرد و توانست همچنان در صدرجدول رده بندی قرار بگیرد. آبی‌ها در این بازی با تمرکز بالا ظاهر شدند و در برابر تیم پرمهره تراکتور به برتری برسند. این تیم در این دیدار بسیار با برنامه ظاهر شد و توانست ۳ امتیاز با ارزش را به دست بیاورد. امیدوارم این روند خوب همچنان ادامه داشته باشد.

تراکتور برابر استقلال حرفی برای گفتن نداشت

او درباره عملکرد تیم تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور در این فصل بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده تا خودش را به عنوان یک مدعی مطرح کند اما نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. تراکتور مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت و در واقع آبی‌ها خیلی با برنامه بودند.

«عملکرد بلانکو را چطور ارزیابی کردید؟» بازیکن سابق استقلال در این باره توضیح داد: بلانکو بازیکن توانمندی است و دیدید مقابل تراکتور چه قدر عالی ظاهر شد. به نظرم اگر این بازیکن با سایر بازیکنان هماهنگتر شود می تواند در ادامه عملکرد بهتری داشته باشد.

عادلخانی درباره شایعه کسر امتیاز از استقلال در خصوص عدم رعایت سقف قرارداد بیان کرد: استقلال به خاطر رعایت سقف قرارداد حتی نتوانست چند هفته از بلانکو استفاده کند و حتی قرارداد چند تا از مربیان این تیم هنوز به ثبت نرسیده است. به نظر نمی رسد چنین خبری صحت داشته باشد.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ افزود: فیفا دی (پنجره بازی‌های ملی) است و بازی‌ها به خاطر تیم ملی تعطیل است و تیم‌ها باید با انجام بازی‌های دوستانه خودشان را در شرایط مسابقه قرار دهند. این موضوع برای استقلال صدرنشین سخت است که در بهترین شرایط آمادگی قراردارد. البته این موضوع برای سایر تیم‌ها هم سخت است که مسابقات مداوم تعطیل می‌شود و این مساله باعث می‌شود کیفیت تیم‌ها و بازی‌ها پایین بیاید.

بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی این تیم مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی گفت: درست است که تیم ملی خودش را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند اما در این بین باید مسابقات مقدماتی جام جهانی را هم برگزار کند. هنگ کنگ در اسم حریف آسانی به نظر می‌رسد اما نباید این تیم را دست کم گرفت.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12238

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها