در گفتگو با دبل استار مطرح شد: با آمدن بلانکو وضع استقلال بهتر می‌شود

پیشکسوت استقلال در مورد پیروزی تیم آبی مقابل مس رفسنجان بیان نمود:

به گزارش دبل استار، آبی های تهرانی در هفته هفتم لیگ برتر موفق شدند با یک گل از سد مس رفسنجان عبور کنند و به یک قدمی صدر جدول برسند .در همین باره و بررسی مسائل بیشتر، خبرنگار ما به سراغ منصور رشیدی پیشکسوت استقلال رفته و مصاحبه ای با وی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* در مورد بازی با مس که استقلال برد و در مقطعی صدرنشین شد صحبت کنید.

نیمه اول بازی را من دیدم نسبت به چند دیدار قبل بهتر شده است تقریبا میشه گفت بازی تیم قابل قبول است اما بازی استقلال و مس نیمه اول از نظر فنی در هر دو تیم خوب نبود و حفظ توپ می کردند اما نیمه دوم کاملا هر دو تیم سیستم بازی را تغییر دادند و حفظ توپ را خیلی بالا برد و استقلال موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.

هنور ضعف ها و مشکلاتی در استقلال وجود دارد مخصوصا در خط دفاع باید ترمیم شود و مخصوصا در خط حمله مهاجم شیش دانگ می خواهد حالا با بازیکنان آرژانتینی و برزیلی که قرار است به تیم اضافه شود مشکلات تا حدودی حل کنند.

به صورت کلی بخواهیم در نظر بگیریم استقلال خوب عمل کرده است و نتیجه خوبی گرفته است، و این استقلال بود که توانسته به برتری برسد.

* منصور خان دیروز برای گل گهر گل سالم را نگرفتند. می‌توان گفت این اشتباه سهوی بوده؟

چندین نفر صحنه گل را برای من فرستاده اند توپ درون دوازده بود و خود کارشناسان داوری که صاحب نظر بودند اعلام کردند که توپ درون دروازه بود و البته این کار خوب بیرانوند بود که زرنگی کرد و توپی را که درون دروازه بود درآورد.

* البته تصاویر نشان می‌دهد که خط نگه‌دار مسلط بوده اما نتوانست صحنه را تشخیص دهد. در این باره چه نظری دارید؟

اکثر کشور ها وی ای از دارند و ما هنوز نتوانسته ایم این ها را به ایران بیاوریم همه تیم های آفریقایی وی ای آر دارند و ما نتوانسته ایم آن ها را فراهم کنیم تا زمانی که وی ای آر نباشد و آدم منصفی حضور نداشته باشد مشکلات ادامه خواهد داشت.

* در جلسه آشتی نکونام و خطیر شما حضور داشتید؟

خیر من نبودم. فکر کنم آقای دبیر و چند نفر از کشتی گیران بودند کار قشنگی بود بالاخره مدیر عامل و سرمربی در راس کار هستند و مدیر عامل باید همکاری خوبی با سرمربی داشته باشد تا بتوانند تیم پر طرفدار استقلال را به موفقیت برسانند.

* صحبت پایانی.

استقلال امسال در لیگ قهرمانان حضور ندارد و مدیر عامل و سرمربی باید تیم را به قهرمانی برسانند تا سال آینده در رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشند.

منبع خبر : سارا طاووسی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11387

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها