تغییرات جدید قلعه نویی برای بازی با بلغارستان

امیر قلعه نویی برای مصاف دوستانه با بلغارستان، تغییراتی در لیست تیم ملی ایجاد کرده است.

به گزارش دبل استار، تیم ملی ایران که تمرینات آماده سازی خود را برای جام ملت های آسیا سپری می کند با چند تغییر نسبت به لیست اولیه خود در مسابقات کافا به مصاف دو تیم بلغارستان و آنگولا خواهد رفت. لیستی که با چند تا تغییر مهم به همراه بود و حاشیه های زیادی را به دنبال داشت. از دعوت نشدن کنعانی زادگان بخاطر مسائل انضباطی، عدم حضور سردار آزمون در این اردو حتی بر اساس گمانه زنی ها در جام ملت های آسیا هم حضور پیدا نخواهد کرد ،دعوت نشدن سید حسین حسینی با توجه به عملکردی که در این چهار هفته از مسابقات لیگ داشت و دعوت شدن میلاد سرلک با توجه به حاشیه هایی که در مورد خدمت سربازی این بازیکن وجود داشت، مهمترین تغییراتی بود امیر قلعه نوعی نسبت به لیست اولیه خود اعمال کرد.

این در  حالی است که بلغارستان و آنگولا هر چند تیم های قدری نیستند اما تیم ملی هم نتوانست بازی های تدارکاتی برگزار کند. بلغارستان اولین حریف تدارکاتی ایران که تیم شگفتی ساز جام جهانی ۹۴  لقب گرفت و آخرین حضورشان در جام جهانی بود و از آن به بعد دچار افت شدیدی شدند تاجایی که در قاره اروپا به یک تیم معمولی تبدیل شدند. این در حالی است که بلغارستان سال هاست در هیچ تورنمنت بزرگی شرکت نکرده است و در رتبه ۷۷ رنکینگ فیفا قرار دارد.

آنگولا دومین حریف تدارکاتی ایران است که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ را دارد ولی سالهاست که دچار افت شدیدی شده است تا جایی که در رنکینگ فیفا در جایگاه ۱۱۶ جهان قرار دارد.

جالب است بدانید از بین تیم هایی که تیم ملی ایران در زمان حضور قلعه‌نویی با آن ها روبرو شده است آنگولا فقط وضعیت بهتری نسبت به افغانستان دارد.
آنگولا در رتبه ۲۷ آفریقا حضور دارد و حتی از تیم کیپ ورد که قرار بود با تیم ملی کشورمان بازی تدارکاتی داشته باشد ضعیف تر است.

ایران و آنگولا در جام جهانی ۲۰۰۶ در مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند که به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. در دو بازی دوستانه دیگر هم که مقابل هم دیگر صف آرایی کردند  که یک تساوی و یک پیروزی نصیب تیم ملی ایران شد.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10565

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها