مهدی هاشمی نسب:

اگر سیستم وار نبود امتیاز ما پرپر می شد/ فشار زیادی را تحمل کردم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از دو روز قبل فشار زیادی را تحمل کردم تا این دربی تمام شود گفت: حق ما برد بود ولی به آن دست پیدا نکردیم.

به گزارش دبل استار، مهدی هاشمی نسب پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: ناراحت هستیم که نتوانستیم این دربی را با پیروزی به پایان برسانیم. حق ما در این دیدار برد بود اما متاسفانه عدالت در این بازی رعایت نشد.

مهدی هاشمی نسب در خصوص هجمه هایی که در این دیدارعلیه او بوجود آمد گفت: از دو روز قبل فشار زیادی را تحمل کردم اما سکوت کردم تا تیمم آرامش و تمرکزش را از دست ندهد. تا استقلال بتواند در این دیدار موفق از زمین خارج شود. البته شنیدم که برخی دوستان در نشست خبری از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند و اظهار نارضایتی کرده بودند.

مربی استقلال در ادامه تاکید کرد: اگر سیستم وار نبود امتیاز ما پرپر می شد. البته ما بدشانس هم بودیم ولی خوشحالم که به یک امتیاز رسیدیم و همچنان فاصله امتیازی خود را حفظ کردیم.

وی در خصوص حمایت هواداران استقلال و توهین هایی که طرفداران پرسپولیس علیه او انجام دادند گفت: از هواداران استقلال ممنون هستم. کاری هم با هواداران پرسپولیس ندارم. حرف های زیادی دارم که اگر بزنم خیلی چیزها عیان خواهد شد اما به خاطر تیمم سکوت می کنم تا بتوانیم به نتایجی که دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

مهدی هاشمی نسب در پاسخ به این پرسش که غبیشاوی گفته است ۱۵ سال با مهدی هاشمی نسب هم خانه بوده ام گفت: من با مادرم هم همخانه نبوده ام چه برسد به غبیشاوی. از ۱۴ سالگی تنها بودم و نمی دانم این صحبت ها را چگونه بیان کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که تجربه اولین مربیگری در دربی چگونه بوده است گفت: فشار زیادی در این بازی بود اما من تجربه زیادی دارم و خوشحالم که بازی در نهایت آرامش به پایان رسید اما عادلانه این بود که استقلال برنده از زمین خارج شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12986

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها