دست نکونام در دفاع خالی است/ مطرح شدن VAR برای دربی درست نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به غیبت دو مدافع آبی‌های پایتخت به دلیل مصدومیت عنوان کرد: نبود دو مدافع نکونام را در این بازی دچار مشکل می‌کند.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی، در خصوص صد و دومین دیدار تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر دو تیم شرایط بسیار خوبی را دارند، چه به لحاظ هوادار و چه به لحاظ فنی در بهترین شرایط قرار دارند و امیدواریم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم. سرخابی‌ها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند و همین موضوع می‌تواند نوید بازی خوبی را به ما می‌دهد. حذف پرسپولیس از آسیا کمی سرخ‌پوشان را به حاشیه برده و آنها با انتقاد شدید هواداران خود روبه‌رو است اما استقلالی‌ها نباید به این موضوعات توجه کنند و سعی بر این داشته باشند با تمرکز بر فوتبال خود بازی خوبی را ارائه دهند.

فوتبال ایران تغییر نسل داده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص تغییر نسل در بازیکنان سرخابی‌ها گفت: تنها استقلال و پرسپولیس نیستند که تغییر نسل داده‌اند، فوتبال کشورمان با توجه به پتانسیل و وجود استعدادهای بی نظیر امروز تغییر نسل داده است. دربی ۱۰۲ پایتخت هم از این قاعده مستثنی نیست و در این بازی شاهد همه دهه هفتادی‌ها هستیم. البته همانطور که گفتم دو تیم بازیکنان خوبی دارند، آبی‌های پایتخت سید حسین حسینی را درون دروازه و سایر بازیکنان باتجربه مانند آرمان رمضانی، گوستاوو بلانکو و یامگا دارد که می‌توانند در این بازی کمک‌های زیادی به نکونام و استقلال کنند.

وی در ادامه افزود: هرچند دربی‌های امروز با دربی‌های زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم به لحاظ کیفیتی فرق می‌کند اما به جرأت می‌توانم بگویم در گذشته با توجه به بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند دربی‌ها مهیج‌تری را شاهد بودیم. وقتی به بازیکنان و شرایطی که در گذشته بوده نگاه می‌کنیم می‌بینیم امروز واقعاً افت برای هر دو تیم وجود داشته اما امروز هم جوانان با استفاده از تجربیات خود می‌توانند بازی را زیبا و تماشاگر پسند کنند.

مصدومیت مدافعان شرایط استقلال را سخت می‌کند

همدانی با اشاره به مصدومیت مدافعان تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نکونام در این بازی تنها با توجه به غیبت دو مدافع خود دچار مشکل خواهد شد هرچند آبی‌ها بازیکنانی را دارد که می‌تواند جایگزین کند، ولی اگر بازیکنان خوبی در پست دفاع وجود داشت دست نکونام هم باز تر می‌شد. در دربی ۱۰۲ هم دو تیم برای این که جایگاه خود را بهتر و تثبیت کنند نیاز به برد دارند، مساوی در این بازی به سود تیم‌های دیگر خواهد شد پس مطمئن باشید اگر بازی به حاشیه نرود می‌توانیم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مطرح شدن VAR برای دربی درست نبود

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره استفاده از کمک داور ویدئویی برای دربی گفت: متأسفانه همیشه در مورد بازی‌های لیگ بی برنامه هستیم و اصلاً بر محوریت برنامه ریزی پیش نمی‌رویم. داور در دربی باید به دور از همه اتفاقاتی که رخ می‌دهد روی قضاوت خود تمرکز کند تا اشتباهات کمتری را رقم بزند. بودن VAR خیلی خوب است و داوران ما هم می‌توانند در این دیدار راحت تر سوت بزنند، انسان جایز الخطاست و داور هم از آن مستثنی نیست. مطرح شدن موضوع استفاده از کمک داور ویدئویی در دربی درست نبود، چرا که اگر قرار بود از VAR استفاده کنند باید پیش تر از اینها اقدام می‌کردند نه ۳ روز مانده به مسابقه بخواهند کمک داور ویدئویی را بیاورند.

مارکوس مرک به ناحق من را اخراج کرد

همدانی در پایان در خصوص خاطرات خود از دربی‌های پایتخت گفت: تلخ‌ترین خاطره من به دربی ۴۹ پایتخت بر می‌گردد در آن بازی در دقیقه ۳۲ مارکوس مرک آلمانی دربی به ناحق من را اخراج کرد و در آن دیدار ۲ بر صفر شکست خوردیم. اصلاً دوست نداشتم در آن بازی شکست بخوریم اما با اخراجم تیم خیلی تحت فشار قرار گرفت. دربی بعدی هم که برای من خاطره جالبی داشت دربی ۵۰ بود، در آن بازی من در ۳ پست متفاوت بازی کردم و بازی که ۲ بر یک جلو بودیم را ۲ بر ۲ مساوی کردیم. در دربی پنجاهم پایتخت بازی را با پست هافبک آغاز کردم و در ادامه بازی با تغییراتی که انجام شد مرحوم پورحیدری من را به هافبک دفاعی برد و بعد از دقیقه ۸۸ هم که پرویز برومند اخراج شد به قلب خط دفاعی رفتم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12931

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها