شکایت جواد از وضعیت موجود بازار نقل و انتقالات!

صحبت‌های سرمربی استقلال نشان داد او همچنان از وضعیت نقل و انتقالاتی تیم رضایت ندارد.

به گزارش دبل استار، در حالی که نکونام از ابتدای حضور در استقلال نام چندین بازیکن خارجی را به مدیران استقلال داده است، هربار مدیران این باشگاه در جذب بازیکنان مدنظر نکونام ناکام بودند و این بازیکنان به باشگاه های دیگر رفتند، ولی چند روزی است که مهاجم نوکی به نام جانگا بدون اطلاع جواد نکونام در ایران حضور دارد وحتی تست های پزشکی را هم پشت سر گذاشته است، اما جواد نکونام با جذب این بازیکن به صورت جدی مخالف است.

جواد نکونام منتظر ورود دو بازیکنی است که در پست های هافبک و مهاجم نام آنهارا به مدیریت تیم داده است، وحتی در کنفراس خبری قبل از بازی با ملوان نیز اعلام کرد اگر پول برای گزینه های مدنظر کادر فنی نیست پس برای این مهاجم هم نباید هزینه شود همانطور که هافبک عراقی تیم ما بدلیل این مشکلات راهی تیم دیگری شد، نکونام اعلام کرد که اگر بازیکنی با نظر من به ایران آمده باشد باید در تمرینات حضور پیداکند اما در حال حاضر این بازیکن به هیچ وجه حق حضور در درتمرینات را ندارد.

جواد نکونام از حجت کریمی سرپرست پیشین باشگاه هم تشکر که توانسته حداقل دوبازیکن از لیست اولیه اش را بخرد و به تیم اضافه کند.

نکونام از درز اخبار باشگاه استقلال به بیرون هم گلایه داشت.

جواد نکونام در این باره این طور گفت که: در تیم هایی که من تا کنون حضور دارم تیم ما مثل یک خانواده بوده است و تمامی اخبار بین خودمان میماند، اما در استقلال من اخبار را هر دقیقه از یک رسانه می شنوم و امیدوارم دیگر اخبار ما جایی درز نشود تا من مجبور نشوم بر علیه کسی صحبت کنم.

سرمربی آبی پوشان هنوز امیدوار است مدیریت بتواند دوبازیکن خارجی باقی مانده تیمش را قبل از بازی های بزرگ این تیم به تمرینات اضافه کند تا تیمش تکمیل شود.

منبع خبر : محمدرضا سعیدی مقدم

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها