سپاهان یک_ استقلال صفر؛

آبی‌ها بازنده سربلند نصف جهان

استقلال در سومین بازی خود نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و با شش امتیاز در رده دوم قرار دارد و باید منتظر نتایج دیدار های امروز بماند.

به گزارش دبل استار، شاید عبارت بازنده سربلند به یک لفظ کلیشه ای باشد اما در بازی شب گذشته آبی ها بدون شک بازنده سربلند بودند، بازنده ای که با دستان خالی بازی در خور نام استقلال به نمایش گذاشتند.

سپاهان

میزبان دیدار را هجومی آغاز کرد و موفق شد نیمه اول را در اختیار داشته باشد اما حملات این تیم به گونه ای نبود که بتوانند توپ را به تور دروازه استقلال برسانند.

شاگردان مورایس با یک اشتباه مرگبار از مدافع تازه وارد آبی ها به گل رسیدند و با دفاع چند لایه در نیمه دوم موفق شدند یه امتیاز حساس را به اندوخته های خود اضافه کنند.

اگر اشتباه سلیمی نبود بودن شک سپاهانی ها در نیمه دوم به مشکل می خوردند و نمی‌توانستند در برابر استقلال نکونام به گل برسند.

خیلی از هواداران سپاهان در این اندیشه بودند که با تیم میلیاردی خود می توانند به راحتی استقلال را شکست دهند اما آبی ها به خوبی این تیم را تحت فشار گذاشتند و در دقایق پایانی می توانستند نتیجه را مساوی کنند.

استقلال

بسیاری از استقلالی ها و حتی پیشکسوتان آبی پیش از شروع بازی اعلام کرده بودند که عیار نکونام و استقلال در این دیدار مشخص می شود.

شاید آنها انتظار شکست پرگل استقلال در دیدار برابر سپاهان را داشتند اما نکونام این دیدار را خیلی خوب شروع کرد ولی در نهایت نتوانست نتیجه دلخواه را بدست آورد.

سیستم سه پنج دو نکونام در این دیدار به خوبی نتیجه داد، استقلالی ها در دفاع بدون نقص بودند و در میانه میدان در اکثر مواقع برنده جدال ها شدند.

بدون شک تساوی می توانست عادلانه ترین نتیجه در این دیدار باشد اما اشتباه بازیکن جوان استقلال یک امتیاز و حتی سه امتیاز را از تیم گرفت.

سید حسین حسینی

بدون شک کاپیتان استقلال یکی از بازیکنان خوب استقلال در این فصل بوده است با گذشت سه بازی از لیگ برتر به نظر می رسد حسینی به دوران اوج خود برگشته است و حالا آبی ها می توانند با خیال راحت دروازه خود را به او بسپارند.

دومین پنالتی که آبی ها به حریفان خود دادند را باز هم حسینی می توانست مهار کند ولی توپ برگشتی به اسدی رسید و دروازه بان خوب آبی ها موفق نشد دومین مهار پنالتی فصل را به نام خود ثبت کند.

استقلال در سومین بازی خود نتیجه را به میزبانش واگذار کرد و با شش امتیاز در رده دوم قرار دارد و باید منتظر نتایج دیدار های فردا بماند.

آبی ها هفته چهارم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم نام خوزستانی خود بروند این دیدار دو شنبه ششم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10126

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها