آقای خانی، سیس بیل گیتس به خودت نگیر!

عضو هیات مدیره استقلال با اظهار نظرهایش بیشتر در نقش آتش بیار معرکه فرو رفته است

به گزارش دبل استار ، فوتبال ایران یک فوتبال ورشکسته و پر از مخارج سنگین می باشد که هیچ آورده مالی ندارد و این درباره همه تیم‌ها هم صدق می‌کند. در فوتبال ایران همه زیر نظر دولت هستند، اما نحوه هزینه کردن آنها با هم متفاوت هستند. بعضی تیم‌ها صنعتی، بعضی زیر نظر وزارت ورزش، بعضی زیر نظر دو غول خودروسازی و دو سه تیم هم به ظاهر خصوصی هستند که در حقیقت هیچ روشی از درآمدزایی برای آنها مثل بقیه تیم‌های خصوصی جهان وجود ندارد. در تیم های لیگ برتری فوتبال ایران و بخصوص دو تیم پرهوادار لیگ برتری که زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند، بدین صورت است که در این سال‌ها دو عضو اقتصادی به مجموعه هیئت‌مدیره دو تیم اضافه می کنند که آنها وظیفه تامین درآمدزایی را به عهده دارند.

در استقلال از فصل قبل که سروکله سازمان خصوصی‌سازی و شخص قربان زاده پیدا شد و هر ساعت در یک برنامه بود تا استقلال را از ریشه بزند و اشخاص نزدیک خود را به هیئت‌مدیره اضافه کتد که در این امر هم موفق بود،خانی یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال می باشد که برای درآمدزایی به استقلال آمده بود. استقلال از سال پیش یک فصل مجانی همراه اول را بعنوان اسپانسر تبلیغ کرد که حتی یک ریال هم به استقلال ندادند و او و دیگر اعضای هیئت‌مدیره استقلال در این فصل هم حتی هنوز نتوانسته اند برای استقلال اسپانسر پیدا کنند.

خانی از روزی که به هیئت‌مدیره استقلال اضافه شده به جز مصاحبه و وعده دادن هیچ کاری برای استقلال انجام نداده و اگر بگوییم که امثال خانی و خانی ها چیزی از اقتصاد و نحوه درآمدزایی در تیم های فوتبالی بلد نیستند، چیزی به گزاف نگفته ایم. آقای خانی را کسی قبل از پیوستن به عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال، نمی شناخت و اکنون با مصاحبه های بسیار زیاد در نقش یک بله قربانگو برای افراد بالادستی خود ظاهر شده و اوامر آنها را بدون کم و کاست اجرا می کند که در پایان با رسیدن به یک شغل و مدیریت بالاتری، هدیه بله قربانگو بودن خود را دریافت می‌کنند.

آقای خانی بعد از پیروزی استقلال چنان سیس بیل گیتس و مارک زاکربرگ را می گیرد و باز هم وعده و وعید یک ماه دیگر می دهد که او اصلا از اقتصاد و نقش اقتصاد در فوتبال و درآمدزایی را هیچ نمی داند. در سال‌های پیش بزرگترین شرکت‌های دولتی و خصوصی برای اسپانسر شدن در باشگاه استقلال رقابت می کردند و گاها لابی هایی هم برای گرفتن اسپانسر انجام‌ می دادند، اما اکنون عضو اقتصادی باشگاه استقلال و بقیه اعضای هیئت‌مدیره و مدیر عامل از گرفتن یک اسپانسر عاجزند.

آقایان شما مانند رئیس بانک مرکزی امارتی که وقتی دلیل رسیدن او به این پست را پرسیدند، در جواب گفت که از قدیم پول های رئیسش را برایش قایم (نگهداری) می کرده است، شما هم بیشترین دانش تان در اقتصاد نهایت حسابدار یک شرکت کوچک بوده اید و با این دانش می خواهید، باشگاهی را اداره کنید که از قد شما بسیار بزرگتر است.

پس لطفا با مصاحبه های خود هواداران استقلال را ناراحت نکنید و سیس بیل گیتس بودن را نگیرید.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10298

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها