تناقضات آشکار؛

بالاخره وی ای آر خوب است یا بد؟

امروز این سوال مطرح است که VAR برای لیگ ایران خوب است یا خیر؟ چون سرمربی پرسپولیس مدعی است بازی ها بدون "وار" زیباتر است.

به گزارش دبل استار، تناقض؛ کلیدواژه ای برای معرفی یک تیم خاص. همان تیمی که روزی از نبود VAR گلایه می کرد، حال از بودن آن می نالد!

سوال اما اینجاست که اصلا فلسفه سیستم کمک داور ویدیویی چیست؟ مگر غیر از این است که استفاده از تکنولوژی در فوتبال تنها برای هرچه بهتر شدن این ورزش مورد استفاده قرار می گیرد؟

تناقض جایی اوج می گیرد که سرمربی پرسپولیس معتقد است اگر قرار است VAR اینگونه باشد، نیاید بهتر است! چگونه؟ یعنی اگر قرار باشد حق به حق دار برسد، وار بد است؟ شاید دوستان VAR را تنها زمانی به حق می دانند که در جهت منافع آنان باشد. یعنی اگر پنالتی اعلام شده برای استقلال اعلام نمی شد، همه چیز خوب بود؛ ولی حال که تنها یکی از پنالتی های استقلال گرفته شده، تماس از بالا صورت گرفته است.

اینها در حالی رقم خورده است که بارها از ارکان این باشگاه شنیده ایم که VAR نباشد بهتر است! مگر غیر از این است که دوستان از اجرای عدالت واهمه دارند که اینگونه از تکنولوژی ای که در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، می ترسند؟ مگر غیر از این است که مجریان لمپن تلویزیون با همین VAR برای استقلال و هوادانش کری خواندند؟ حال وی ای آر بد شده است؟

بعد از اتمام دربی صد و دوم، اغلب کارشناسان داوری از گم شدن پنالتی استقلال به دنبال خطا روی پیمان بابایی گفتند؛ اما ظاهرا برخی گوش هاشان را بسته اند و یا شاید هم چشم و گوش شان هوشمند شده است و تنها برخی سخنان را می بینند و می شنوند!

دربی صد و دوم اما با تمام حاشیه ها تمام شد؛ اما مهمترین چیزی که بر همگان آشکار شد، ماهیت واقعی یک تیم است. تیمی که به گفته علی سامره، سرپرست استقلال، سالهاست به گرفتن امتیازات مفت عادت کرده است.

 

منبع خبر :  سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13025

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها