ما میرویم که نتیجه بگیریم

نکونام: سر استقلال با پدرم هم شوخی ندارم

سرمربی استقلال گفت: ما می‌رویم که نتیجه بگیریم. در فوتبال قرار نیست کار عجیب و غریبی انجام بدهیم. همه ترکیب ما را می‌دانند.

به گزارش دبل استار تیم فوتبال استقلال در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: همه بازی ها در لیگ نزدیک به هم است چون تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. امسال با توجه به جام ملت‌های آسیا و بازی‌های تیم ملی امید، شاید لیگ پرفشار و گاهی با فاصله کم برگزار شود و به همین خاطر شاهد لیگ فرسایشی هستیم. تمام تمرکز من الان روی بازی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم هر بازی بهترین عملکردمان  را داشته باشیم. در همه بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی رخ داد نباید ناراحت باشیم چون همه تلاش خودمان را انجام داده‌ایم.

از باشگاه خواستم جای دیگری بازی کنیم تا هوادارمان باشد

وی افزود: جای هواداران ما خالی است و از این موضوع ناراحت هستم و حتی از باشگاه درخواست کردم که در جای دیگری بتوانیم بازی کنیم که هواداران کنار ما باشند. هواداران بازوی قدرت ما هستند اما متاسفانه فردا حضور ندارند و این به ضرر ما و به سود تیم‌های رقیب است. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد که ما با هواداران بازی کنیم.

استقلال تیم ملی من است

سرمربی استقلال در مورد اینکه شاید داربی هم به تعویق بیفتد گفت :بدترین موضوع این است که فردا آخرین بازی تیم ما است و بعد بازیکنان من به استراحت می‌روند و نمی‌دانند چند روز باید استراحت کنند. موضوع دوم این است که نمی‌دانیم اصلا کی قرار است بازی ما برگزار شود و آیا اصلا برگزار می‌شود یا خیر؟! درباره تیم ملی امید هم من با رضا عنایتی صحبت کردم و به او گفتم باید نامه رسمی برای بازیکنان ما بدهند تا موافقت کنم. از جلسه‌ای که برگزار کردیم، چند روز گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده و نامه‌ای نداده‌اند. من هم بازیکنانم را تقدیم به جایی که نه فقط من، بلکه به تیمم و باشگاه استقلال ضربه بزند، نمی‌کنم. تیم ملی‌ برای من باشگاه استقلال است.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برابر استقلال خوزستان با ترکیب خیلی هجومی به زمین خواهد فرستاد یا خیر گفت: خیلی هجومی یعنی چه؟ یعنی تیمم را با ۱۱ مهاجم به زمین بفرستم.

هیچ رویکردی ندارم

در ادامه این نشست خبری خبرنگار سوال خود را با بیان اینکه «منظورم این است که رویکردی متفاوت نسبت به سپاهان داشته باشید» که نکونام گفت: هیچ رویکردی در فوتبال وجود ندارد. ما می‌رویم که نتیجه بگیریم. در فوتبال قرار نیست کار عجیب و غریبی انجام بدهیم. همه ترکیب ما را می‌دانند.

دفاع نکونام از مطهری

او درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد ارسلان مطهری مطرح شده هم گفت: او زحمت کشیده است. مطمئن باشید هیچ بازیکنی که توپ مقابل پایش باشد دوست ندارد توپ را گل نکند. او بهترین عملکردش را داشته است و گاهی هم فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. او بازیکن مفیدی است و بهترین عملکرد را داشته است. من بازیکن را با یک بازی نمی‌سنجم چون ارسلان مطهری بازیکن مفیدی است. اگر نیاز باشد بازیکن جدید بگیریم برای این است که کیفیت تیم را بالا ببریم و در پست‌های حساس بازیکن داشته باشیم.

سر استقلال با پدرم هم هم شوخی ندارم

وی درباره اشتباهات داوری هم گفت: صادقانه بگوییم. من به کسی بدهکار و از کسی هم طلبکار نیستم. من از خودم و بازیکنانم و تیمم دفاع می‌کنم. فرقی نمی‌کند که کجا باشم. در نساجی هم که بودم همیشن شرایط را داشته‌ام. در فولاد و خونه به خونه هم همینطور بوده‌ام. سه بازی داشته‌ایم و اشتباهات داوری برای تیم ما وجود داشته است. در هفته اول موعود بنیادی‌فر برای ما قضاوت کرد که داور خوبی است اما در هفته‌های بعد داوری‌ها طوری نبوده که شرایط تیم‌ها را رعایت کنند. بعد از بازی‌ها به آقای ناظمی گفتم اگر اشتباه کردید از هواداران استقلال عذرخواهی کنید اما رئیس کمیته داوران می‌آید بعد از بازی کمک داور را محروم می‌کند. برای ما اشتباه بوده و همان لحظه انتقاد می‌شود و همه چیز تمام می‌شود. اشتباه داوری سه هفته علیه ما بوده. من پارسال در استقلال نبوده‌ام اما اشتباهات داوری علیه استقلال بود. هواداران و تیم به شرایط عادت کرده‌اند و باید با این شرایط سخت کار کنیم. همه تیم‌ها قبل از بازی، وسط بازی و بعد از بازی بیانیه‌ می‌دهند. یک تیم محترمانه و یک تیم تندتر حرف می‌زند. می‌گوییم فدراسیون فوتبال، می‌گویند با فدراسیون کاری نداشته باشید. می‌گویید کمیته داوران باز هم همین حرف را می‌زنند. می‌گوییم فلان باشگاه کار غیر قانونی کرده است باز هم همین حرف. منافع استقلال پس چه؟ من بر سر منافع استقلال حتی با برادرانم و پدرم که استقلالی است شوخی ندارم اما اینجا برخی به خاطر ارتباطات و صحبت‌ها و مسائلی که وجود دارد، با منافع استقلال مقابله می‌کنند.

همه چیز عالی است

او همچنین درباره مباحث مدیریتی باشگاه استقلال هم گفت: فوق‌العاده است. باورتان نمی‌شود چنین اتفاقاتی شاهد هستیم. واقعا در فوتبالم چنین ارتباطی را شاهد نبوده‌ام. همه چیز عالی است.

چرا می‌خندید؟

این پاسخ نکونام با خنده حاضران در سالن همراه بود که نکونام در واکنش به این اتفاق گفت: چرا می‌خندید؟ مگر با شما شوخی دارم؟

او در ادامه درباره شرایط کیفیت زمین ورزشگاه آزادی هم گفت: به غیر ورزشگاه تختی آبادان که شرایط خوبی داشت، چه در اصفهان و چه در تهران شرایط زمین‌ها خوب نبوده است. استادیوم آزادی که تیم ملی ما در آن بازی می‌کند، کیفیت خوبی ندارد. چمن را بلند نگه می‌دارند که تصاویر بازی زیبا باشد. زمین چاله زیاد دارد و ما گله مند هستیم.

مربیان ما را از هتل بیرون انداختند

نکونام درباره شرایط مربیان اسپانیایی تیش هم گفت: دو بار تا به حال مربیان اسپانیایی را از هتل اخراج کرده‌اند. دوست نداشته باشید که دروغ بگوییم. در اتاق آنها را قفل کرده‌اند  و بدون وسیله به تمرین آمدند. این مربیان که کنار ما در تمرینات حاضر هستند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که من شرمنده آنها هستم. کسانی که خارجی هستند مهمان ما هستند. اگر زمانی که در اسپانیا بودم به من بی‌احترامی می‌شد خودم هم توقع حمایت داشتم. اوایل باورش سخت بود که یک ایرانی در اسپانیا بازی کند اما با آغوش باز از من استقبال کردند. همین مربی تیم که الان با ما کار می‌کند، به مقابل هتل می‌آمد و من را به تمرین می‌برد. ما هم باید مهمان نواز باشیم. اما اتفاقاتی رخ داده است.

او درباره اینکه باشگاه استقلال خبر اخراج مربیان اسپانیایی از هتل را تکذیب کرده است هم گفت: من که گفتم شرایط خوب است اما کسی باور نکرد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10235

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها