احتمال عدم برگزاری هفته هشتم لیگ برتر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز و یکشنبه آینده تمام می‌شود و این در شرایطی است که احتمالا خبری از برگزاری هفته هشتم نیست.

به گزارش دبل استار، هفته هفتم لیگ برتر در حالی شانزدهم مهرماه تمام می‌شود که تیم ملی فوتبال ۱۹ یا ۲۰ مهر باید به اردن برود و از فردای آن روز در تورنمنت این کشور شرکت کند. تاریخ بازگشت شاگردان امیر قلعه نویی از اردوی اردن بیست و پنج مهر ماه اعلام شده و اگر تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشود آنها در این تاریخ به کشورمان برمی‌گردند.

نکته مهم اینجاست که اول آبان ماه دوباره لیگ قهرمانان آسیا را داریم و به همین دلیل برگزاری بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر و به خصوص بازی‌های سه نماینده ایران در آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حالا باید دید فدراسیون فوتبال که در این مدت انتقادات زیادی را متوجه خود دید،چه تصمیمی برای برگزاری هفته هشتم و کلاً ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌گیرد؟

آنچه مسلم است در این میان نمی‌توان همه ایرادها را متوجه سازمان لیگ کرد چرا که محدودیت‌های بسیار زیادی وجود دارد. در هفته‌های گذشته تقریباً صدای همه مربیان لیگ برتری بابت بی‌نظمی مسابقات درآمد و حتی یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الدحیل قطر گفته بود ما یادمان نمی‌آید آخرین بار چه زمانی در لیگ برتر بازی کرده‌ایم!

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11172

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها