گل‌محمدی با چه فکری درباره نکونام حرف زد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از دیدارهای حساس آبی‌پوشان امروز برابر تراکتور است که فصل گذشته موفق شدند با ۷ گل این تیم را شکست دهند و باز می‌تواند این نتیجه را تکرار کنند.

به گزارش دبل استار، محمد نوری در مورد دیدار حساس امروز استقلال برابر تراکتور اظهار داشت: استقلال فصل گذشته موفق شد با ۷ گل این تیم را شکست دهد و باز می‌تواند این نتیجه را تکرار کند. دو تیم در دیدارهای قبلی خودشان پیروز شدند و با روحیه خوبی وارد این مسابقه مهم می‌شوند. آبی‌پوشان باید در این بازی باهوش عمل کنند، چون پرسپولیس در تعقیب آنها است و به طور قطع با این پیروزی می‌توانند فاصله خوبی با سایر رقبا در جدول بگیرند. نبود ریکاردو آلوز هم برای ما تاثیری ندارد و امیدوارم استقلال در این بازی بتواند نتیجه لازم را بگیرد.

وی درباره عملکرد استقلال در ۹ هفته ابتدایی لیگ گفت: به نظر من استقلال در خط دفاع مشکل دارد و باید یک مدافع خوب و باتجربه‌ به خدمت بگیرد. البته در خط هافبک نیز باید یک طراح خوب و حرفه‌ای داشته باشد که بتواند مهاجمین استقلال را تغذیه کند. امیدوارم در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی بگیرند که ضعف‌های تیم برطرف شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد گوستاوو بلانکو گفت: بازیکن بدی نیست و در چند بازی که از او دیدم می‌تواند به تیم کمک کند. البته او هنوز نسبت به بقیه بازیکنان آماده نیست و شکی ندارم نکونام برای او برنامه دارد که اگر آماده شود می‌تواند به مهره خطرناکی تبدیل شود و برای مدافعین تیم‌های دیگر خطری محسوب شود

نوری در مورد حاشیه‌های هفته‌های اخیر و اینکه مربیان افتخاراتشان را به رخ هم می‌کشند، یادآور شد: من بی‌طرف صحبت می‌کنم به نظر من یحیی گل‌محمدی نباید در مورد جواد نکونام صحبت کند. نکونام زمانی که در لالیگانی اسپانیا بازی می‌کرد با بازوبند کاپیتانی اوساسونا موفق شد به رئال مادرید گل بزند و این همه افتخار برای خود کسب کرده است و واقعا نمی‌دانم گل‌محمدی چه فکری کرده است که در مورد نکونام آنگونه اظهار نظر کرد. او با این صحبت‌ها خودش را نیز زیر سوال برده و هر کسی که برابر کادر فنی و نکونام قرار بگیرد من به تنهایی برابر آن ایستادگی و از نکونام حمایت می‌کنم.

وی درباره اینکه کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ به قرارداد اعضای تیم ایراد گرفتند خاطرنشان کرد: تا می‌بینند که استقلال در صدر جدول قرار گرفته و نتیجه خوبی می‌گیرد، می‌خواهند سنگ‌اندازی و برای استقلال حاشیه درست کنند و الان هیچ‌کس دوست ندارد استقلال نتیجه خوبی بگیرد. متاسفانه دست‌های پشت پرده برای استقلال است که نمی‌خواهند این تیم بردرخشد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12121

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها