نکونام:من هم روزی مثل شما بودم و استقلال را تشویق می‌کردم

جواد نکونام خطاب به هواداران استقلال گفت: من هم روزی مثل شما بودم و استقلال را تشویق می‌کردم.

به گزارش دبل استار، بعد از بازی استقلال مقابل هوادار تصاویری از جواد نکونام منتشر شد که در حال گفت‌وگو با چند هواداری است که روی سکوها حضور دارند. کاشف به عمل آمده که سرمربی استقلال در این صحبت سرپایی حرف‌های جالبی به هواداران تیمش زده است.

نکونام که خود هیچ گاه ابایی از گفتن این موضوع که روزگاری استقلال را به‌عنوان هوادار از روی سکوها تشویق می‌کرده، ندارد در صحبت سرپایی خود با هواداران تیمش نیز به همین موضوع اشاره کرده و ضمن تشکر از حضور آنها گفته: «از حضور همه شماها روی سکوها و حمایت استقلال متشکرم. من هم روزی مثل شما بودم و استقلال را تشویق می‌کردم. شما سرمایه‌های باشگاه استقلال هستید و من بابت حضور شما در ورزشگاه بسیار خوشحالم. ما را همین‌طور حمایت کنید تا در کنار یکدیگر موفقیت‌های بزرگ‌تری را به دست آوریم. ما به کمک تک‌تک هواداران نیاز داریم.»

البته تماشاگرانی که حرف‌های نکونام را می‌شنیدند فقط شنونده نبودند و یکی از آنها رو به سرمربی استقلال کرد و گفت: «ما هم تا آخر فصل پشت استقلال هستیم. پشت شما و استقلال می‌مانیم تا تیم‌مان قهرمان شود.» این دیالوگ‌ها اما به بیرون ورزشگاه هم کشیده شد. جالب است بدانید که سرمربی استقلال وقتی قصد داشت با اتوبوس حامل بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی ورزشگاه آزادی را ترک کرد بازهم با چهره هوادارانی مواجه شد که جلوی در ورزشگاه آزادی منتظر ایستاده بودند تا استقلالی‌ها را ببینند. در این میان برخی هواداران استقلال که از شهرهای دور به تهران آمده بودند با دیدن چهره سرمربی استقلال به او گفتند آقای نکونام تو را به خدا چند لحظه صبر کنید. سرمربی استقلال هم بلافاصله به راننده اتوبوس استقلال گفت که صبر کند تا هواداران حرف بزنند. اتوبوس که ایستاد نکونام چند هوادار را به داخل اتوبوس فرا خواند تا عکس یادگاری بگیرند تا به نوعی خستگی سفر به تهران و تماشای بازی‌ تیم محبوب با گرفتن این عکس از تن‌شان خارج شود.

نه فقط نکونام بلکه بازیکنان استقلال نیز با این هواداران رفتار بسیار محترمانه‌ای داشتند و با صبوری و سعه صدر با آنها حرف زدند. استقلال معمولاً در بازی‌های خانگی تماشاگرانی دارد که حتی از شهرهایی همچون اهواز نیز به تهران می‌آیند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند که در بازی با هوادار نیز همین شرایط حاکم بود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه بازی بعدی نیز در ورزشگاه خانگی و در یک روز تعطیل انجام می‌شود، بازهم هوادارانی از دیگر شهرها به ورزشگاه آزادی بیایند تا نمایش تیم محبوب‌شان را ببینند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11704

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها