علی خطیر؛

تا من هستم استقلال از آسیا حذف نخواهد شد

خطیر در مورد وضعیت میزبانی استقلال گفت: تلاش می کنیم در تهران میزبان باشیم با این هواداران خونگرم، البته صحبت هایی هم شده که بتوانیم در همین ورزشگاه آزادی میزبان باشیم.

به گزارش دبل استار، علی خطیر بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فوق العاده بود و به بازیکنان، کادرفنی و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد و به سمت قهرمانی برویم. یک روز خوب برای باشگاه استقلال بود. بازی پرهیجانی شاهد بودیم.

وی در مورد وضعیت میزبانی استقلال گفت: تلاش می کنیم در تهران میزبان باشیم با این هواداران خونگرم، البته صحبت هایی هم شده که بتوانیم در همین ورزشگاه آزادی میزبان باشیم. به ما گفتند زمین شرایط مساعد را ندارد اما درست نیست که بقیه تیم ها میزبان باشند و ما همه بازی ها را میهمان باشیم و این شرایط عادلانه در لیگ نیست و  می خواهیم در تهران باشیم و زمین های دیگر هم دیدیدم، اگر نتوانیم در تهران یک درصد بخاطر محدودیت زمین میزبانی کنیم و با نظر کادرفنی همه شرایط را می سنجیم. یک زمین برای میزبانی انتخاب می کنیم.

خطیر در مورد وضعیت بلانکو گفت: هفته آینده قراردادش ثبت می شود.

وی در مورد کم کردن قرارداد بازیکنان برای ثبت قرارداد بلانکو، گفت: ان شالله این اتفاق می افتاد  ۴ بازیکن ملی پوش داشتیم و با غیرت و معرفت بازیکنان استقلال این اتفاق رخ می دهد.با حضور ملی پوشان تیم قوی تری هستیم.

وی در مورد اینکه استقلال به ساحل آرامش رسید، گفت:  همه چیز خوب است اگر برخی بگذارند این فضا بماند.

مدیر عامل استقلال در مورد اینکه شرایط تیم، گفت:  دراین فضا استقلال و پرسپولیس همیشه بوده ولی انشالله این هماهنگی و همدلی بین کادرفنی و مدیریت ادامه پیدا کند و به سمت قهرمانی می رویم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت:  تا نیم فصل همین روند را ادامه خواهیم داشت و اگر بتوانیم نیم فصل تیم را تقویت می کنیم برای قهرمانی.

مدیرعامل استقلال درمورد شرایط اسپانسرینگ گفت: با دو اسپانسر قرارداد بستیم و برای اسپانسر های بیشتر مذاکره می کنیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مالی را آرام آرام کم کنیم در کنار مسایل فنی مسایل اقتصادی هم حل شود  و همه آیتم ها باید با هم رشد کند تا تیم را در مسیر قهرمانی قرار بدهد.

وی در مورد وضعیت حضور در آسیا گفت: حرفم را زده ام استقلال بابت مجوز حرفه ای تا من هستم از آسیا حذف نخواهد شد.

خطیر در مورد وضیعت قراردادهایی مثل سعید مهری گفت: همه قراردادها اصلاح می شود و هفته آینده اتفاقاتی رخ می دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11653

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها