همدانی:استقلال به شدت نیاز به جذب بازیکن دارد

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: جام ملت‌ها جای بازیکنان با تجربه است و بعد از این تورنمنت می‌توان روند جوان‌گرایی را در تیم ملی آغاز کرد.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی، در مورد پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر اظهار داشت: کی‌روش چندین سال مربی تیم ملی کشورمان بود و از همه بازیکنان تیم ملی شناخت کافی داشت. همه ما شاهد بودیم بازی تحت‌تاثیر نیمکت دو تیم قرار گرفته بود و نیمه نخست، بازی قابل قبولی از ایران شاهد نبودیم. اما در ۴۵ دقیقه دوم، بازیکنان ایران با فشاری که به سمت دروازه قطر آوردند توانستند به گل برسند. سیستم کی‌روش دفاعی است و این سیستم در قطر جواب نمی‌دهد و همین موضوع باعث شد ایران برنده شود.

وی درباره روند تیم ملی گفت: کارمان بسیار سخت است. این جام ملت‌های آسیا با جام ملت‌های قبلی خیلی فرق دارد؛ چرا که سایر تیم‌ها سخت کار می‌کنند و یکی از مهم‌ترین حریفان در آسیا ژاپن است که در ۴ دیدار اخیر خود از جمله مقابل آلمان پیروز شده است. البته از تیم ملی کشورمان هم قافل نشویم ما هم بازیکنان خوبی داریم که می‌تواند نتیجه بازی را عوض کنند. اعتقاد دارم بازیکنان تیم ملی باید با آمادگی جسمانی بالا وارد این مسابقات شوند که بتوانند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اینکه جای کدام بازیکن در تیم ملی خالی است، خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم چه در لیگ برتر کشورمان چه لژیونرهای که در خارج از کشور بازی می‌کنند. به نظر من جای مهدی قایدی و اللهیار صیادمنش در تیم ملی خالی است. اما سرمربی بهترین‌ها را برای جام ملت‌ها انتخاب می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره میانگین سنی بالای تیم‌ملی نیز گفت: برای جام ملت‌ها اکنون نمی‌توان جوان‌گرایی کرد و باید از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم و جام ملت‌ها جای باتجربه‌ها است و بعد از جام ملت‌ها روند جوان‌گرایی را می‌توان انجام داد.

وی همچنین در مورد دیدار استقلال برابر هوادار تهران نیز بیان کرد: هوادار تیم بسیار خوبی دارد و قطعا می‌تواند از استقلال امتیاز بگیرد. هوادار کادر فنی استقلالی دارد و از آبی‌پوشان شناخت کافی دارند و بازی سختی خواهد شد. همه بازی‌های استقلال در لیگ سخت خواهد بود و امیدوارم بتواند در این دیدار به ۳ امتیاز دست پیدا کند و در صدر جدول لیگ باقی بماند.

همدانی در خصوص وضعیت نامعلوم قرارداد بازیکن خارجی استقلال یادآور شد: استقلال به شدت نیاز به جذب بازیکن دارد چون اگر بازیکنی در طول فصل مصدوم شود جایگزین مناسب در آن پست ندارد اما به دلیل قانون سقف قرارداد، باشگاه استقلال موفق به انجام این کار نشده است و مسوولان به دنبال کاهش قرارداد سایر بازیکنان هستند. به نظر من این یک خواسته زیادی است که از بازیکن می‌خواهند قراردادش را کم کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11628

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها