تاثیر حضور رونالدو در تیم النصر عربستان

مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان بار دیگر به تمجید از کریستیانو رونالدو در آستانه سفر به تهران پرداخت و گفت: او نقش حرفه ای برای سودآوری باشگاه دارد و خیلی مسائل را به ما یاد داده است.

به گزارش دبل استار، فوتبال عربستان همچنان تحت تأثیر جذب ستارگان دنیا نظیر کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، انگولو کانته، تالیسکو، کریم بنزما، لاپورت، نیمار، یاسین بونو و… قرار دارد. از این رو ارکان فوتبال باشگاهی این کشور در مصاحبه‌های خود همچنان از تأثیر حضور این بازیکنان در عربستان صحبت می‌کنند.

مارسلو سالازار مدیر توسعه باشگاه النصر که امور اجرایی و ورزشی این تیم را در اختیار دارد در آخرین مصاحبه خود با «essentially sports» در خصوص تأثیر جذب رونالدو در فوتبال عربستان گفت: کریستیانو رونالدو نه تنها استعدادهای خود، بلکه حرفه‌ای بودن و فرهنگ کاری را نیز به باشگاه آورده است. رونالدو نمونه‌ای از یک ورزشکار حرفه‌ای است.

مدیر توسعه ورزش النصر درباره سرمایه گذاری خارق‌العاده این باشگاه برای جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکید کرد: النصر علاوه بر سود بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری از خرید خود، فرهنگ ورزشی را نیز در آکادمی خود توسعه داد.

تغییراتی که ورود رونالدو به باشگاه ایجاد کرد، مدیر ورزشی النصر را به شدت تحت تأثیر قرار داد، زیرا او از CR۷ تمجید کرد. او مشابه لیونل مسی در اینتر میامی است. تجربه و حرفه ای که آنها با خود به باشگاه‌های جدید خود می‌آورند تأثیر زیادی بر مردم گذاشته است. مربی فوتبال و مدیر ورزشی النصر که در همین راستا صحبت می‌کرد دلیل آن را توضیح داد.

سالازار جذب رونالدو را بخشی از پروژه غنی سازی فوتبال عربستان عنوان می‌کند. او در این باره گفت: او با حرفه‌ای بودن و علاقه‌اش چیزهای زیادی به ما اضافه کرده است. او حرفه‌ای بودن را از A تا Z به کار می‌گیرد. او مرجعی برای ما شده است تا رشد و توسعه بیشتری داشته باشیم.

مدیر ورزشی النصر تمجید خود از رونالدو را با جمله‌ای ویژه ادامه داد و افزود: نه تنها برای بازیکنان، بلکه حتی ما به عنوان مدیران از او و علاقه و کارش سود می بریم. او باشگاه و لیگ را توسعه داده است، من به احترام و قدردانی از چیزی که او ارائه می‌دهد کلاه از سر بر می‌دارم و نمی‌توانم کلماتی را بیان کنم که واقعاً او را برآورده کند.

در انتهای این مطلب ذکر شده است: «کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ قراردادی دو و نیم ساله با النصر امضاء کرد. در این قرارداد به مرور زمان حدود ۵۰۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد. با این حال، وقتی به سودهایی که باشگاه با جذب رونالدو به دست آورده است نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد سرمایه گذاری سودآوری باشد.»

رونالدو قرار است فردا شب (یکشنبه) همراه با هم تیمی‌هایش در النصر به تهران سفر کند تا نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پرسپولیس برگزار کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10759

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها