اکبرپور: اشتباه داوری باعث شد استقلال امتیاز از دست بدهد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال همیشه استقلال است. با هر بازیکنی در هر شرایطی جلوی همه تیم‌ها خطرناک است.

به گزارش دبل استار, علیرضا اکبرپور در مورد بازی شب گذشته استقلال مقابل سپاهان، اظهار داشت: شرایط استقلال با سپاهان خیلی متفاوت بود. سپاهان مهره‌های زیادی دارد. در پیش فصل یارگیری و آماده سازی خوبی داشته اما استقلال با آن همه مشکلات مدیریتی بازیکن از دست داد و از طرفی نتوانست بازیکنان مورد نیاز را جذب کند.

وی افزود: بازی در نیمه اول متعادل بود. دو تیم سعی می‌کردند گل نخورند. استقلال منطقی بازی کرد و سعی داشت بدون گل خورده به رختکن برود تا نیمه دوم با برنامه‌هایی که داشت به گل برسد اما متاسفانه با پنالتی که گرفته این اتفاق نیفتاد. قبل از پنالتی روی مطهری خطا شد و داور باید خطا می‌گرفت. پنالتی هم گل نشد و روی ریباتد توانستند دروازه استقلال را باز کنند. در نیمه دوم استقلال حریفش را تحت فشار قرار داد. سپاهان سعی داشت در شهر خودش و مقابل هوادارانش، از گل زده محافظت کند که طبیعی بود. استقلال بازی خوبی انجام داد و مستحق باخت نبود. حداقل نتیجه باید مساوی می‌شد اما به هرحال فوتبال همین است.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص اینکه بازهم تصمیم داور در یک بازی ۶امتیازی و حساس این تیم تاثیرگذار بود، گفت: من امسال در لیگ سه تیم داشتم داوران پدر ما را درآوردند! هرطور دوست دارند سوت می‌زنند اما وقتی داوران لیگ برتر را می‌بینم به آن‌ها حق می‌دهم. آنجا نظارتی نیست اما در لیگ برتر با این همه نظارت این اتفاقات می‌افتند. سال‌های قبل هم همینطور بوده و الان هم دوباره شروع شده است. نمی‌خواهم بگم عمدی بوده ولی داوران ما باید آنقدر قوی باشند که صحنه به صحنه اشتباه نکنند.

وی افزود: یک اشتباه باعث شد بازی ۶امتیازی به جیب تیم دیگری برود. اگر از داوری انتقاد کنیم سریع جبهه می‌گیرند. امیدوارم اشتباهات سهوی باشد و کمتر شود. باید جرایم بیشتر شود تا داوران بیشتر مراقب سوت زدن‌هایشان باشند. یک تیم با این همه هوادار، این همه هزینه می‌کند و سختی می‌کشد. اشتباه یک بار دو بار سه بار، استقلال هرسال از اشتباهات داوری لطمه زیادی می‌خورد.

اکبرپور در مورد اینکه شاید کمتر کسی انتظار چنین نمایشی را از استقلال در خانه سپاهان داشت و تیم نکونام موقعیت سازی بهتری نسبت به حریف خودش انجام داد اما به گل نرسید، گفت: فوتبال همین است. در یک بازی می‌بینید یک بازیکن گل سختی می‌زند اما در یک بازی دیگر موقعیت از دست می‌دهد. استقلال همیشه استقلال است. با هر بازیکنی در هر شرایطی جلوی همه تیم‌ها خطرناک است. انرژی هواداران همیشه مشت این تیم است و این مساله صددرثد تیم مقابل را اذیت می‌کند. بازیکنانی که برای این تیم به زمین می‌روند توان بیشتری می‌گذارند. به همین خاطر در شرایطی که پیش فصل خوبی نداشته و تقویت نشده هم می‌تواند هر تیمی را تحت فشار بگذارد و مدعی قهرمانی باشد.

وی افزود: استقلال نکونام هم یک تیم مدعی است و می‌تواند در کنار مدعیان دیگر برای قهرمانی بجنگد. اکثر این بازیکنان سال قبل‌ کنار هم بودند و الان بهتر می‌توانند در زمین کار کنند. این تیم در کنار مدعیان دیگر می‌تواند قهرمان شود اگر اشتباهات داوری دوباره تیم را اذیت نکند اما متاسفانه در همین بازی شاهد بودیم که اشتباه داوری باعث شد استقلال امتیاز از دست بدهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10138

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها