بیانیه تند استقلال علیه پرسپولیس

باشگاه استقلال در پی صحبت‌های مطرح شده پس از بازی ملوان و پرسپولیس، متنی را منتشر کرد.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مطرح شده پس از بازی ملوان و پرسپولیس بیانیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«ظاهرا در این فوتبال، اگر سکوت کنید تصور می‌کنند بی‌زبان و بی دفاع هستید و نمی‌توانید در مقام دفاع و پاسخگویی مقابل اظهارات بعضا بیهوده و فاقد وجاهت قانونی حاضر شوید.

گویا دلیل تساوی امشب تیم پرسپولیس مقابل ملوان، استقلال بوده، چرا که تعدادی از اعضای این تیم به طور هماهنگ و برنامه‌ریزی شده، به جای توضیح فنی درباره دلایل توقف شان، پای استقلال و مسئولانش را وسط کشیده‌اند.

بدون شک، اگر اشتباه داوری دیگری در این مسابقه به نفع پرسپولیس رخ می‌داد و برنده می‌شدند، مثل همان سه هفته‌ای که با اشتباهات داوری بردند و باخت را با گل آفساید به مساوی تبدیل کردند، هیچ نمی گفتند و این بار هم در کمال آرامش و به دور از دوربین‌ها و میکروفون ها، آرام و بی صدا محو می شوند و به خانه‌هایشان بازمی‌گشتند.

پرسپولیسی‌ها در حالی این سناریوی منسوخ و نخ‌نما را نوشته اند که در روزهای گذشته بارها و بارها درباره استقلال، با پست و استوری و مصاحبه، خودنمایی کرده اند. آیا این صحبت‌ها به ادعای سرمربی پرسپولیس با آن ادبیات که «گنده‌تر از دهان‌شان حرف زده‌اند» درباره همین دخالت‌ها و اظهارات بیجا و غیر قانونی سه عضو این باشگاه درباره استقلال و موضوعاتش، صدق نمی‌کرد؟ افرادی که البته برای هواداران استقلال شناخته شده‌اند چون تنها وظیفه‌شان انتشار رشته استوری‌های سفارشی در فضای مجازی است و اختیاری از خود ندارند! چطور است که معاون ارتباطات باشگاه استقلال چندی پیش به دلیل پاسخگویی منطقی و خیلی آرام، سه ماه محروم می شود اما این رشته استوری های پر از اتهام و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب با استاندارد دوگانه روبرو می شود؟

باشگاه استقلال برای دفاع از حق و حقوق تیمش، از این پس سکوت نخواهد کرد و اگر قرار است هر فردی به خود اجازه دخالت در موضوع کاهش رقم قراردادها یا عدد و  رقم قرارداد استقلالی ها دهد، در مقام پاسخگویی برمی‌آید و واقعیت‌هایی را برملا می‌کند که باب میل‌شان نیست. از کسانی هم که در روزهای گذشته اتهاماتی بی اساس را متوجه باشگاه استقلال کرده اند، شکایت خواهد کرد.»

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11883

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها