بررسی اجمالی حریف بعدی آبی ها

شمس آذر حریف سختکوش

استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر در دیداری حساس باید به مصاف تیمی برود که تازه به لیگ برتر پیوسته است و انگیزه‌های زیادی در برابر آبی‌ها خواهد داشت.

به گزارش دبل استار, در ادامه رقابت‌های لیگ برتر استقلال باید در دیداری حساس به مصاف تیمی برود که تازه به لیگ برتر پیوسته است انگیزه‌های زیادی در برابر آبی‌ها خواهد داشت.

اگر بخواهیم نگاه کلی به عملکرد شخص آذر کنیم بدون شک این تیم در برابر استقلال دست و پا بستن نخواهد بود شاگردان دقیقی در این فصل توانستند در دیدارهای بزرگ نتایج خوبی کسب کنند.

آنها هفته گذشته در فولاد آرنا موفق شدند فولاد خوزستان که یکی از تیم‌های با سابقه لیگ برتر فوتبال ایران است را شکست دهند و هفته قبل از آن نیز در برابر تراکتورسازی به بردی دلنشین برسند.

یکی از مهمترین تقابل‌های این دیدار تقابل ۲ دروازه‌بان سابق آبی‌ها در برابر این تیم است سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی در استقلال رشد پیدا کردند و حالا در برابر تیم سابق خود بهترین عملکرد را به نمایش خواهند گذاشت.

باید دید این دیدار به عنوان یکی از حساس ترین دیدار های استقلال با تیم هایی که تازه به لیگ برتر پیوستند چگونه رقم خواهد خورد و چه نتیجه‌ای در این دیدار حاصل می‌شود.

اما آنچه مسلم است این است استقلال نکونام نباید به هیچ عنوان تیم دقیقی را دست کم بگیرد تیمی که موفق شده است فولاد و تراکتور را متوقف کند اگر دست کم گرفته شود برای آبی‌ها دردسرساز خواهد شد.

بدون شک کادر فنی استقلال و آنالیزورهای این تیم باید شمس آذر را به خوبی واکاوی کرده و این تیم را متوقف کند تا بتوانند با بردی دیگر جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11877

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها