کاپیتان استقلال: داوران برای ما مثل بقیه مدعیان سوت بزنند

سنگربان و کاپیتان استقلال معتقد است در بازی با آلومینیوم اراک هیچ خطایی مرتکب نشده است.

به گزارش دبل استار، سیدحسین حسینی در بازی با آلومینیوم اراک عملکرد خوبی داشت و توانست رضایت کادر فنی تیمش را برآورده کند. کاپیتان استقلال در ۲ صحنه با واکنش‌های خوب مانع گلزنی بازیکنان آلومینیوم شد و البته در آخرین دقایق بازی که توپ به تیر دروازه استقلال خورد اراکی‌ها اعتقاد داشتند حسینی پای مهاجم تیم‌شان را زده و داور باید پنالتی می‌گرفت. به طور طبیعی پرسپولیسی‌ها هم به عنوان رقیب همیشگی استقلال چنین اعتقادی دارند اما خود سیدحسین اصلاً چنین باور و دیدگاهی ندارد. او در پایان بازی به همکار ما گفت: «من از همه داوران عزیز تقاضا دارم برای ما هم مثل رقبای استقلال سوت بزنند نه بیشتر و نه کمتر. البته می‌دانم که داوران ما سالم هستند و زحمت می‌کشند ولی تقاضا دارم درست مثل سایر رقبای ما در راه قهرمانی برای استقلال هم سوت بزنند.»

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال که به جز بازی با هوادار فصل خوبی را سپری کرده در ادامه گفت: «عده‌ای می‌گویند صحنه آخر بازی پنالتی بود که حرف خیلی عجیبی است، چون من فقط توپ را دفع کردم؛ چشم، اگر آقایان ناراحت می‌شوند از بازی‌های بعدی دیگر سیو نمی‌کنم، چون برخی تصور می‌کنند پنالتی است! یک دروازه‌بان باید دروازه‌اش را بسته نگه دارد و من در آن صحنه هیچ خطایی مرتکب نشدم.»

حسینی امسال عملکرد خوبی داشته و توانسته در ۵ دیدار (به جز بازی با سپاهان و هوادار) کلین‌شیت کند. استقلال هفته آینده با شمس‌آذر در قزوین پیکار می‌کند، تیمی که جزو شگفتی‌سازان لیگ امسال بوده و حسینی امیدوار است در این دیدار هم دروازه خود را بسته نگه دارد. خیلی‌ها می‌گویند آمادگی حسینی در آستانه جام ملت‌های آسیا باعث می‌شود تا شانس حضور او در این مسابقات بیشتر شود هر چند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در هر تورنمنتی علیرضا بیرانوند است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11875

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها