تابلوی “ورود ممنوع به استقلال” در مقابل چند ستاره

استقلال از ابتدای فصل تاکنون با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شده است که هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسیدند و یکی پس از دیگری به تیم‌های دیگر پیوستند.

به گزارش دبل استار، گرفتن بازیکن در استقلال به نظر می‌رسد به یکی از مشکلات بی چون و چرای این تیم در این فصل تبدیل شده است به حدی که چندین و چند بازیکن با وجود مذاکرات جدی در نهایت با این تیم به توافق نرسیدند.

استقلال از ابتدای فصل تاکنون با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شده است که هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسیدند و یکی پس از دیگری به تیم‌های دیگر پیوستند.

آخرین بازیکنی که قرار بود به استقلال اضافه شود ماشاری‌پوف بازیکن ازبکستانی بود که به نظر می‌رسید قرارداد او و پیوستنش به استقلال حتمی خواهد بود.

این وینگر ازبکستانی که بازیکن بسیار خوبی به نظر می‌رسید و می‌توانست نکونام را در ادامه فصل بسیار کمک کند به تیم یونانی پیوست تا پرونده این بازیکن نیز با ناکامی مدیریت به پایان برسد.

هرچند که خود این بازیکن نیز چند روز پیش مذاکره با استقلال را تکذیب کرده بود و اعلام کرده بود این باشگاه با او مذاکراتی نداشته است.

اینکه هر بازیکنی که زمزمه پیوستنش به استقلال به گوش می‌رسد در ادامه به این تیم اضافه نمی‌شود بدون شک از مشکلات مدیریت و شخص خطیر است که نمی‌تواند با بازیکن مورد نظر به خوبی به توافق برسد.

با توجه به اتفاقاتی که در این فصل برای استقلال افتاده است باید گفت هیچگونه عزم جدی برای موفقیت استقلال در این فصل دیده نمی‌شود و تنها نکونام است که با دست خالی و بدون هیچ کمکی در حال پیش بردن تیم است.

اینکه چرا مدیریت استقلال نمی‌خواهد بازیکنان خوب و تاپ را برای استقلال جذب کند به یکی از سوالات بدون پاسخ هواداران تبدیل شده است استقلالی که سال‌ها بهترین بازیکنان را جذب می‌کرد حالا در گرفتن بازیکنان معمولی نیز ناکام می‌ماند.

علی خطیر هرچند که در میان هواداران به سرعت در حال از دست دادن جایگاه خود است اما باز هم نمی‌خواهد هیچ قدمی برای جلب توجه هواداران بردارد و این مورد بدون شک در ادامه روند تیم تاثیرگذار خواهد بود و استقلال را از موفقیت دور خواهد کرد.

ماشا ریپوف ازبکستانی تنها یکی از بازیکنانی است که قرار بود به استقلال بپیوندند اما این اتفاق رخ نداد بازیکنانی مانند منتظر محمد برزگر و دیگر بازیکنان به این سرانجام رسیدند و استقلال در جذب آنها ناکام ماند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها